הלך לעולמו השוטר לשעבר אהרון פינגלה - "אבא ביקש להזהיר את כולם מהנגיף הקטלני"


להאזנה לתוכן:

שבועיים וחצי אחרי שאושפז בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה, אהרון פינגלה (73) הלך לעולמו ביום שישי לאחר שתש כוחו במאבק נגד נגיף הקורונה. "אבא היה מוכר מאוד בעיר, ביקש ברגעיו האחרונים להזהיר את כולם מפני הנגיף הקטלני - אמר לי שעכשיו אני ראש המשפחה"

אהרון פינגלה זכרונו לברכה - באדיבות המשפחההשוטר לשעבר אהרון פינגלה, אמור היה לחגוג יום הולדת 73 בעוד חודש, הלך לעולמו לאחר מאבק של שבועיים וחצי בנגיף הקורונה. 

אהרון אושפז בבית החולים אסותא, מצבו היה יציב אך הפגיעה בריאות הייתה קשה. "אבא היה מאוד מוכר בעיר, היה שוטר מוכר היטב בעיר. היינו גרים ברובע ג' אחר כך רובע ו' ובמהמשך לרובע י"ב", סיפר בנו עופר לאשדוד נט.

אהרון עבר מספר תפקידים במשטרת אשדוד, היה מחובר מאוד לקהילה ההודית בעיר. לפני 4.5 שנים שכלנו את אמא למחלת הסרטן, אבא התגעגע  מאוד לאמא. הוא ידע לאן הוא הולך. הייתי האחרון לראות אותו והוא אמר לי שאני עכשיו אהיה ראש המשפחה ושאדאג לכולם".

ברגעיו האחרונים ביקש אהרון ז"ל מבנו עופר שיזהיר את כולם מפני הנגיף הקטלני: "אבא ביקש להזכיר לכל מי שצוחק על הקורונה, שזו מחלה ארורה. מחלה שפוגעת קשה בגוף האדם. ביקש שכולם ישמרו על ההנחיות, יתחסנו וידאגו ליקיריהם".

אהרון פינגלה במלחמת יום כיפור

הלוויתו של אהרון התקיימה בהתאם לתקנות הקורונה ורק בנוכחות המשפחה הקרובה.

אהרון הותיר אחריו 5 ילדים, ארבע בנים ובת ועד נכדים רבים. 

יהי זכרו ברוך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה