שעתה היפה של העיר: הירתמות לסייע לאמא ושתי בנותיה לאחר שאב המשפחה נפטר מקורונה


להאזנה לתוכן:

ועד ההורים בבית הספר היסודי יח"ד בו לומדות שתי בנותיו של אילן שרון ז"ל, תושב העיר שנפטר מקורונה, פצח במבצע גיוס תרומות למען אשתו ושתי בנותיו: "אילן ז"ל היה המפרנס העיקרי. המצב הכלכלי בבית לא מאפשר המשך התנהלות סבירה ומתן בסיסי לצרכי הילדות".

אילן שרון ז"ל. צילום פרטי

 הלך לעולמו בגיל 45, אילן שרון מאשדוד לאחר מאבק ממושך בנגיף הקורונה. אילן ז"ל היה מורדם ומונשם בבית החולים אסותא אשדוד מאז ערב כיפור, ולדברי אישתו רעיה, הוא ככול הנראה נדבק במהלך טיפולי כימותרפיה שעבר בעקבות בעיה בכבד (לא סרטן). 

אילן ז"ל, שהיה המפרנס העיקרי בבית, הותיר אחריו אישה ושתי בנות. אשתו עובדת אמנם, אך משכורתה אינה מספיקה בכדי לתת את המענה הראוי להוצאות החודשיות וגידול הבנות. על-כן, נכנסה הרווחה לתמונה ובמקביל, פצח ועד ההורים בביה"ס יח"ד בו לומדות בנותיו, במבצע גיוס תרומות למען המשפחה. "המטרה שהמשפחה תוכל לפחות לעמוד על הרגליים" - אומרת ליאת, יו"ר ועד ההורים. 

"אילן היה המפרנס העיקרי בבית" - היא מוסיפה. "לאורך כל התקופה עמדנו בקשר עם אשתו וידענו שאם יקרה הגרוע מכל נצטרך לעמוד שם ולתמוך בה ובבנות. לצערנו, כך נהוג לעשות כשקורים דברים מהסוג הזה".

בהודעה שהעבירה  להורים, כתבה: "בצער רב, אני מודיעה על פטירתו של אילן שרון בן 46, אב לשתי בנות בביה"ס. המנוח היה מאושפז תקופה ארוכה וכמפרנס עיקרי נאלצה משפחתו לחיות מכספי ימי המחלה ששולמו לו עד היום. המצב הכלכלי בבית לא מאפשר המשך התנהלות סבירה ומתן בסיסי לצרכי בנותיו. מבקשת מכם ההורים לפתוח את ליבכם ולסייע למשפחה בעת משבר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה