אושרה להפקדה תכנית מתחם הצעירים ברובע י"ג - מאות יחידות דיור להשכרה


להאזנה לתוכן:

מתחם הצעירים" ברובע י"ג, פרויקט שיוקם על חלק משטח הקאנטרי באשדוד. התכנית מציעה יותר מ-400 יחידות דיור להשכרה לתקופה של 20 שנה, שטחי מסחר ותעסוקה

שלושה חודשים לאחר הפרסום באשדוד נט - סוף סוף משהו זז עם מתחם הצעירים ברובע י"ג - 440 יח"ד שכולן מיועדות להשכרה במתחם הצעירים ברובע י"ג.

בסוף שנת 2018 אישרה הועדה המקומית את התכנית והיא הועברה לאישור בועדה המחוזית. בחודש מרץ 2019 התקבל אישור כי התכנית עומדת בתנאי הסף, ומאז התכנית הייתה תקועה ככה. שום דיון לא נערך, עדיין באישור התכנית שאמורה להביא אוויר לצעירי העיר. השבוע סוף סוף דנה הועדה המחוזית בתכנית.

אישור התכנית אמור היה להסתיים בשנת 2019, אך כמו שכבר ציינו בכתבות קודמות על "הסכם הגג", הכל מתנהל בעצלתיים בועדות התכנון.

על התכנית:

מתחם הצעירים יקום בצמוד לקאנטרי ברובע י"ג ועל חלק מהשטח שהיה מיועד להיות עבור הקאנטרי. מגישת התכנית היא עיריית אשדוד, כאשר יזם התכנית הוא מינהל מקרקעי ישראל. התכנית היא לבניית 4 מגדלי מגורים בני 22 קומות על חלק מהשטח שהיה מיועד לקאנטרי - עם 440 יח"ד. הפרויקט יכלול גם קומות מסחר ותעסוקה לכיוון שדרות בני ברית.

החלטת הועדה המחוזית להפקדת התכנית:

בהחלטת הועדה נכתב כי "הוועדה רואה בחיוב קידומה של תכנית זו מאחר והשתכנעה כי מדובר בפרויקט חשוב המהווה חלק ממהלך כולל של מימוש הסכמי הגג לתוספת יחידות דיור בעיר אשדוד. הוועדה סבורה כי התכנית מציעה שילוב נכון בין שטח פתוח לשטחים מבוני ומייצרת דופן רחוב פעילה ומציעה מרקם הליכתי עם חיבורים לפנים הרובע בצפיפות המתאימה למיקומה הספציפי בעיר על גבי צירי תנועה ראשיים".

הועדה המחוזית מחליטה להפקיד את התכנית בתנאים, ודורשת מספר תיקונים בתכנית בטרם תופקד לעיון הציבור ולהתנגדויות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה