לרגל יום האשה הבינלאומי מותג תינוק של במבה מתחלף לילדה
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('68b2e9a8-4e97-4575-b554-c1af029e47d6','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,22454,'Image','');},15]]);})
לרגל יום האישה הבינלאומי משווקת אסם מהדורה מיוחדת: שקיות של החטיף ועליהן פעוטה עם קוקו
אחרי 27 שנים שבהן התרגלנו לדמותו של הפעוט עם הבלורית הקטנה התינוק המפורסם של במבה , לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול בחודש מרץ הוציאה חברת אוסם לשוק אריזות במבה עם תמונה של ילדה. מדובר בשלב זה במהלך זמני, שכן זו מהדורה מוגבלת של כמה מאות אלפי אריזות במשקל של 60 ו־80 גרם (השקיות הגדולות). במקביל תמשיך החברה למכור גם את השקית המוכרת, עם התינוק המפורסם. מספרן של אריזות אלה בשוק גדול לאין שיעור, והוא נאמד במיליונים. חלק מהאריזות החדשות כבר הגיעו לחנויות. מדובר בשינוי מגמה באסם, ברוח התקופה. בעבר הלא־רחוק נכנעה החברה ללחצים מגזריים, ולפני כשבע שנים היא הסירה את דמות הדובונת מאריזת "דובונים" כדי לרצות את הציבור האורתודוקסי המחמיר.
אלא שמאז עשתה אסם פניית פרסה, והחזירה את הדובונת לאריזות. בקמפיין שערכה החברה באינטרנט לקראת שיווק אריזת הפעוטה עם הקוקו היא הפגישה שלושה ילדים ושלוש ילדות. לזאטוטים נאמר שנולדה תינוקת לבמבה, והם נשאלו כיצד לדעתם היא נראית. אחרי שהשיבו ניתנה להם האריזה החדשה, עם דמות הפעוטה, כדי להעביר להם המסר: "מה שחשוב זה מה שבפנים, וכולנו אותו הדבר".
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImage('110ab97c-3219-40f0-8d42-5f324604bb2d','\u003cp\u003e\u003cspan style=\"font-size: 18px;\"\u003e\u003cstrong\u003eהיי, בלוח החדש של אשדוד נט כבר ביקרת? כל הדירות למכירה/השכרה באשדוד, חיפוש עבודה, מסחרי ועוד, שווה ביקור. לחץ כאן!\u003c/strong\u003e\u003c/span\u003e\u003c/p\u003e\u003ca href=\u0027/Website/BannerClick?id=3089\u0026AreaId=22456\u0027 rel=\u0027nofollow\u0027 class=\u0027iframe_cover\u0027 target=\u0027_blank\u0027\u003e\u003c/a\u003e',true);},15],[function() {setImageBanner('110ab97c-3219-40f0-8d42-5f324604bb2d','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,true,22456,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|