מקום ראשון בתחרות ממציאים צעירים לתלמידי בית ספר שילה
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/11/7/0b4764eb-7a24-435a-8054-7351e5744d6a.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3f2e158f-cfd9-4979-9fd5-510a6aeea928','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15]]);})
יואב בראל ונועם שמחי, שני תלמידי כיתה ו' בבית הספר התורני-ציוני "שילה", נבחרו לייצג את ביה"ס בתחרות ארצית לממציאים ומפתחים צעירים, לאחר שפיתחו משחק מחשב ללימוד אותיות במהלך שיעורי מולטימדיה המתקיימים בביה"ס. השניים זכו במקום הראשון בתחרות והביאו הרבה כבוד
שיעורי המולטימדיה המתקיימים בבית הספר הממ"ד תורני-ציוני "שילה", במסגרת ש.י.ט.ה, עוסקים בשילוב של טכנולוגיות המידע בהוראה ולמידה. התוכנית הפועלת בבתי הספר בארץ, מטעם קרן קרב, מתמקדת בעיקר בשילוב טכנולוגיה וקידום כישורי מחשב של המאה ה-21.
ב"שילה" מציינים כי התוכנית מקדמת גם ערכים כמו שיתופיות, יצירתיות, חקר בלמידה ונותנת הזדמנות שווה לכלל התלמידים להכיר מקרוב את כישורי המאה ה-21 ולהתנסות בלמידה בעזרת הטכנולוגיה. התוכנית ב"שילה" מופעלת זו השנה הראשונה בכיתות א'-ו', וכאמור קצרה הצלחה רבה ומרשימה.
עד לכאן נראה כי מדובר בלימודים שגרתיים ובתוכנית רגילה הפועלת כאמור במקומות רבים בארץ, אלא שבסיפור שלפנינו יש גם הפתעה נעימה כאשר, במסגרת שיעורי המולטימדיה, פיתחו שני תלמידים בבית הספר – יואב בראל ונועם שמחי – משחק דיגיטלי המשלב תכנים לימודיים, חשיבה יצירתית והתנסות בעקרונות התקשוב.
המשחק משך את תשומת לב הנהלת בית הספר והצוות החינוכי המלווה את התלמידים והם החליטו לשבצם בתחרות סוף השנה, שבה מיוצגים בתי ספר מכל הארץ ע"י משחקים נבחרים, שנבנו לפי הקריטריונים המתבקשים.
"לשלב הגמר הגיעו עשרים משחקים, שעמדו בקריטריונים הנדרשים, ומתוך שלושת המשחקים שהגיעו למעמד השיפוט המקצועי שהורכב מאנשי אקדמיה וצוות תוכנית ש.י.ט.ה, נבחר המשחק של יואב ונועם פה אחד למקום הראשון" אומרים בבית הספר לא מעט גאווה.
$(function(){setImageBanner('8f5bab7a-fd17-4daf-8450-3b174b923ef0','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53305,'Image','');})
|
|
|
|