גני הילדים משתמשים בטכנולוגיה לצמצום פערים בתחום השפה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,53303,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('37e40f6f-7c7c-4fa4-89d6-1201489f3020','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,53303,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

זו השנה השנייה בה פועלת בעיר אשדוד תכנית למעבדות של אגף מו"פ אשר בודקת כיצד שימוש מושכל בטכנולוגיה ושיטות למידה משולבות דיגיטל יכולים לסייע לצמצום פערים במגוון תחומים, בדגש על תחום השפה

באדיבות מינהל החינוךבסיור לימודי שהתקיים בשבוע שעבר בגני המעבדות הטכנולוגיות התרשמו מנהלת אגף גני הילדים בעיריית אשדוד, הגב' אפרת עזריה ומנהל מחלקת תקשוב בחינוך, מר נטע לב, מהשימוש שנעשה בכלים הטכנולוגיים לטובת צמצום פערים בתחום השפה בגני הילדים בעיר.

בדרך לצמצום הפערים, יש צורך להכיר ולהכיל צורות וסגנונות שונים של למידה המאפיינים תלמידים שונים. לדוגמא סגנון שמיעתי, סגנון חזותי וסגנון קינטי. כחלק מבחינת התהליך של שילוב טכנולוגיה לצמצום פערי השפה, נבחר מוקד בכל גן – הספרייה – דרכה נעשו פעילויות שונות לשילוב קטעי שמע, סרטונים, סריקת ברקודים, יצירת ספרים ותוצרי קריאה ושמע דיגיטליים ועוד בהתאם לתוכנית פדגוגית וליווי צמוד.

הרשות חברה לתוכנית למעבדות של אגף מחקר ופיתוח ובמסגרת התהליך נחקר האם שילוב של אמצעים טכנולוגיים יכול לסייע לצמצום פערי שפה אצל ילדים בגני חובה בעיר.

לכל הגנים המשתתפים בתוכנית ניתנו מגוון של כלים טכנולוגיים ותשתיות מתאימות לטובת שימוש מושכל במטרה לצמצם את פערי השפה בקרב הילדים.

באדיבות מינהל החינוך

מנהלות הגנים המשתתפות בתוכנית לוקחות חלק באופן סדיר במפגשי הפיתוח הקבוצתיים של המעבדה ובמפגשי פיתוח פרטניים. הן מקבלות הדרכה טכנו פדגוגית במטרה לתמוך ולסייע בפיתוחים וברעיונות שהן רוצות לקדם בגן במסגרת תוכנית המעבדה.

התהליך מלווה על ידי צוות אגף מחקר ופיתוח, נציגי משרד החינוך ונציגי הרשות, ודרכו מגבשים תפיסה משותפת ומפתחים מודלים אפשריים להתמודדות עם הסוגייה החשובה.

לתוכנית שותפים אגף גני הילדים ומחלקת התקשוב במנהל החינוך, יחידת התקשוב באגף לחינוך הגה"ר במשרד החינוך והחטיבה לחדשנות טכנולוגית.

$(function(){setImageBanner('092d2e37-41d8-45ec-9047-f9e4c5bbf405','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,53305,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה