איך הגענו לכ-600 אלף כניסות בחודש וכמעט לכל בית בעיר אשדוד?
01.09.16 / 17:50
ההצלחה של אשדוד נט נובעת מכך שהוא כלי התקשורת היחיד שלא שייך לאף אחד, אלא רק לתושבים והוא למעשה מבוסס על חוכמת ההמונים.
המטרה של אשדוד נט היא להשתדל להביא את סיפורה של אשדוד אליכם, את המציאות כפי שהיא (ולדאוג שהיא תהיה מגובה בעובדות ובנתונים), להעניק לכם מידע פרקטי, לחבר בין העיר לתושבים, בין התושבים לממסד, בין אנשים לאנשים, לאפשר ביטוי שיגיע למקומות הנכונים... והעיקר - לשפר את חיי הקהילה בעיר בה אנו חיים.
כשההכנסות היחידות של האתר הן מפרסום עסקים מקומיים שרוצים לספר לכם על העסק שלהם – תפקידנו הוא גם לתת להם את הבמה אליכם.
אשדוד נט הוא לא פרו ממסד וגם לא אנטי ממסד אבל הוא בהחלט פטריוט של העיר אשדוד.
כשצריך להחמיא ולפאר, אשדוד נט עושה זאת באהבה ובשמחה גלויה , כשצריך לבקר אנו לא מהססים - כי כך להבנתנו, צריך לנהוג כלי תקשורת אמיתי - להיות השיקוף וה DNA של העיר!
אשדוד נט מונה צוות של 11 אנשי תקשורת מקומיים, בסיוע של התושבים, משתדלים להציג לכם הקוראים את העיר על כל רבדיה ( חדשות חמות, כל האירועים שמתקיימים בעיר, קהילה, רכילות, ספורט, תרבות, צרכנות, נשים, נוער, יהדות, כתבות מגזין , סקרים, לוחות נדל"ן , יד שנייה, מודעות למציאת מקומות עבודה בעיר ואם יש לכם הצעות נוספות, נשמח לשמוע).
ואנחנו גם טועים...
כשעובדים 24/7 ברציפות, עושים לפעמים טעויות כאלו ואחרות בשיקול הדעת,
כשפונים לקהל מקומי מגוון מאוד – סביר שיהיה מי שיראה את הכתוב בטעם ובאור אחר...
כשאוהבים, קורה שיורים מהבטן...
אבל החוכמה והשאיפה היא לתקן את עצמנו תמיד ולהשתדל להיות נאמנים לדרך.
חוכמת ההמונים:
אנחנו רואים בכם האשדודים ואוהבי אשדוד - חלק בילתי נפרד מאשדוד נט - שתפו אותנו כדי שנוכל לשתף את הציבור, העירו לנו כדי שנוכל להשתפר, ספרו לנו כדי שנוכל לדבר מהבטן ומהשכל הישר שלכם.
לשירותכם - המייל האדום (בראש הדף), פרטי נציגי האתר (בתחתית העמוד הראשי), אופציה להודעות בדף הפייסבוק של אשדוד נט שבו כ50 אלף חברים (אם עדין לא הצטרפתם זה הזמן לעשות לייק לחברות - https://www.facebook.com/ash.net/).
שלכם באהבה –
אייל בן שמחון בשם צוות אשדוד נט