במקום לנתק את החשמל לדירת מגורים - נותק החשמל למעליות וחדר המדרגות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('d4e62b97-d8fc-4904-a42c-5c646f8d5429','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

דייר בבניין מגורים באשדוד התקשר השבוע לחברת החשמל וביקש לנתק את החשמל בביתו. טכנאי של חברת החשמל ניתק בשוגג את החשמל לכל הרכוש המשותף וועד הבית חויב בסופו של דבר על חיבור החשמל שנותק בשוגג. ומה אומרים בחברת החשמל?

דיירים בניין מגורים באשדוד הופתעו להתעורר בוקר אחד ולגלות כי החשמל בכל הרכוש המשותף, האור במדרגות והחשמל למעליות מנותק. "עשרות דיירי הבניין נאלצו לעלות ולרדת ברגל, מדובר בבניין רב קומות עם מעלית. חדר המדרגות היה חשוך ובהתחלה חשבתי אולי הפסקת חשמל".

ועד הבית ממהר להתקשר למוקד 103 של חברת החשמל, מדווח על "התקלה" אך שם הם נדהמים לשמוע כי החשמל נותק על פי בקשת אחד הדיירים. "הייתי המומה, לא הבנתי איך מנתקים לנו חשמל ואנחנו משלמים את כל החשבונות בזמן. בהתחלה חשבתי שלא שמעתי טוב, לא הבנתי מדוע מנתקים בניין שלם רק בגלל בקשה של דייר".

ועד הבית מבקש מהמוקדנית פרטים מי ביקש להוריד את החשמל, אך בחברת החשמל מסרבים למסור להם את הפרטים. "אמרו לי שאם אני רוצה לחבר את החשמל בחזרה אני צריכה לשלם כסף. למה אני צריכה לשלם על הטעות שלהם? בסופו של דבר שילמתי כי אי אפשר היה להשאיר את הבניין ככה. זה חמור מאוד שכל אחד יכול להתקשר ולנתק חשמל בבניין מגורים".

מחברת החשמל נמסר בתגובה:" חברת החשמל מתנצלת בפני הדיירים על הטעות הנדירה שנגרמה בתום לב, בעקבות ניתוק מונה מתקן ציבורי במקום מונה דירתי. מיד עם קבלת פניית הדיירים לחברת החשמל התבררה הטעות והחשמל הוחזר למתקן. החברה תזכה את וועד הבית במלוא החיוב בגין הניתוק". 

$(function(){setImageBanner('2600dbcf-fb05-44f9-acc7-f5cae9a2d5c3','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('458bc49e-025a-4233-b8ba-2d6d8b445267','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('458bc49e-025a-4233-b8ba-2d6d8b445267','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה