דב קרן, מזכיר האיגוד המקצועי במרחב אשדוד, הוחזר לתפקידו וייצג את עובדי עיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

אחרי יממה סוערת, מאז הופץ מכתבו של יו"ר הסתדרות המעו"ף - ארנון בר דוד, על הדחתו של קרן מיצוג עובדי העירייה, מחליטים חברי מזכירות באשדוד להחזיר את קרן לתפקידו. ההחלטה התקבלה לאחר דיון סוער בישיבת המזכירות, בה השתתפו הועדים הגדולים במרחב, שעמדו פה אחד מאחורי קרן והביעו בו תמיכה מוחלטת

הדב הוחזר אל הכלוב: יום אחרי ההחלטה להדיח את דב קרן מייצוג עובדי עיריית אשדוד, החלטה שעוררה סערה גדולה ותגובות נזעמות בקרב אלפי עובדים במרחב אשדוד, מחליטה מזכירות מרחב אשדוד בהסתדרות להחזיר את דב קרן לתפקידו.

בישיבת מזכירות המרחב, שנערכה הערב באשדוד בראשותו של יו"ר המרחב, חיים שייב, זכה קרן לתמיכה מוחלטת של כל הועדים שהשתתפו בישיבה. גורמים שהיו בישיבה סיפרו כי "מפגן כח ותמיכה שכזה לא זכור לי כבר זמן רב, ובהחלט מדובר בתמיכה באדם שעזר רבות לעובדים במרחב".

בישיבה החליטו חברי המזכירות כי דב קרן יוחזר מיידית לתפקידו וימשיך לייצג את עובדי עיריית אשדוד. בנוסף הוחלט להגיש בקשה לבית המשפט להוצאת צו מניעה נגד הצעדים החד צדדים שנקטה עיריית אשדוד, לטענת ההסתדרות, בקיצוץ שכר השעות הנוספות לעובדים.

דב קרן נשמע הערב בהחלט מרוצה מהתמיכה שלה זכה מועדי העובדים בעיר הנמל: "אני שמח על ההחלטה. הייתי בטוח שההחלטה שהתקבלה יום קודם לכן תימס כמו ארטיק ביום חם. אני אמשיך להיאבק למען העובדים במרחב, בכלל זה גם למען עובדי עיריית אשדוד". 

בתמונה: ישיבת מזכירות במרחב אשדוד - ארכיון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה