האחד באפריל של אשדוד נט -רמי שביט - יתמודד על ראשות העיר אשדוד
01.04.13 / 06:22
אשדוד נט העלה את בלוף האחד באפריל ועורר סערה פוליטית שהלחיצה את כל המערכות. רמי שביט איש העסקים המצליח המוכר כבעל השליטה במשביר לצרכן, הסכים לשתף פעולה עם האתר אשדוד נט, אך בעצמו נדהם מעוצמת התגובות שקיבל במהלך היום.
רמי שביט, איש העסקים מהיותר מעורכים ואהודים בישראל, שצמח מאשדוד וכיום הוא בעל השליטה במשביר לצרכן המפעילה רשת בתי כלבו ברחבי הארץ ושולטת ברשתות ניו-פארם, מועדון 365 , קשרי תעופה, רשת המזון "קוסט 365" ועוד ועוד, נאות לשתף פעולה עם האחד באפריל של אשדוד נט אך לא ציפה כי יקבל מאות תגובות ביום אחד.
שביט נהנה מכל רגע בו חבריו הרבים יצאו מגדרם כדי להבין האם הוא עובד עליהם או שאכן הוא החליט להתמודד על ראשות העיר של אשדוד אותה הוא באמת אוהב ואליה הוא קשור.
באתר כבר התחלנו לחשוב כי האהבה שקיבל שביט ממגוון רחב של חברים, תושבים, זרים והעובדים, עשויה עוד לגרום לכך שהנבואה תתגשם מעצמה והוא אכן בסופו של דבר ירים את הכפפה ויחליט לצאת אל המרוץ.
פוליטיקאים רבים ובכירים פנו אל האתר בבקשה ליצור קשר עם שביט ולבדוק חיבורים אפשריים, אחרים זיהו שמדובר באחד באפריל ובציבור הרחב הנושא הפך לשיחת היום.
אשדוד נט נאלץ לעצור את שטף התגובות כבר בשעות הצהריים המוקדמות מאחר וחלקם הסגירו שמדובר ב1 באפריל ואחרים השמיצו כל פוליטיקאי מקומי שרק הזדמן להם.
רמי שביט שרק לאחרונה מכר את סיבוס ארוחות עסקיות, ברווח של 55 מיליון ש"ח שמחזור המכירות של מועדון 365 שלו הסתכם בשנת 2012 בכ-476 מיליון שקל נהנה מהשינוי המרענן עד כדי כך שלרגע היה נראה לנו שהוא באמת יחליט לחזור הביתה לאשדוד במטרה להתמודד על תפקיד ראש העיר....
בכל מקרה האהבה בין שביט, שמצהיר בכל ראיון ובכל הזדמנות שהוא אשדודי גאה (למרות ששנים הוא גר ברמת אביב) לבין אשדוד רק התחזקה ב1 באפריל השנה.
רמי שביט למי שלא מכיר:
רמי שביט, בן 49, החל את דרכו באשדוד כסוכן מכירות של חברת הדלתות שריונית חסם באשדוד.
בגיל 26, ועם ותק של כשנה וחצי בלבד בתפקיד, הפך לבעליה של החברה לאחר שנקלעה לקשיים והוא רכש אותה עם שותף.
שביט שימש מנכ"ל החברה בתקופה של תחרות קשה עם חברת רב-בריח. עד היום הוא מחזיק בשליש ממניות שריונית חסם.
לתודעה הציבורית הרחבה פרץ כאשר רכש את המשביר לצרכן בשנת 2003.
המשביר לצרכן היה אז בפשיטת רגל, הספקים סירבו לספק סחורה ובשוק לא נתנו סיכוי לשביט, שיצא עם קמפיין ענק בזמן שמדפי הרשת היו ריקים.
ביוני 2007 הנפיק שביט את המשביר לצרכן בבורסה של תל אביב וגייס כ-100 מיליון שקל במניות ובאג"ח.
כחצי שנה לאחר ההנפקה חשף את המודל שלו: הענקית הבריטית וירג'ין, שלה זרועות בתחומים רבים. במשך השנים ביצע שביט כמה רכישות בדרך להגשמת תוכניתו:
הוא רכש את השליטה ברשת ניו-פארם, בחברת קשרי תעופה ובחברת סיבוס, שפעילות היום כולן בקבוצה שלו. הוא רכש גם את חברת האופנה ג'אמפ, בעסקה משולבת שכללה גם את רכישת השליטה ברשת האופנה אירית, אולם מהעסקה הזאת יצא שביט בשן ועין .
שביט ביצע מספר מהלכים נוספים כדי להשפיע על פעילות הקבוצה ולהעניק לה את מגוון הפעילות שביקש בניהן הסכם בלעדיות עם ארגוני הסטודנטים להקמת מועדון לקוחות לסטודנטים, פלטפורמה שבה הוא משווק את עסקי הקבוצה, הוא הקים רשת סופרמרקטים שיצאה כבר לדרך ועוד ועוד
שביט נשוי ליעל, יועצת חינוכית במקצועה, ואב לשלושה, גר בצפון תל אביב, ומכנה את עצמו "אשדודי".
התגובות מה 1 לאפריל הינן לפני שחשפנו את הבלוף.