ד"ר לסרי למתנדבי איחוד הצלה דרום: "אתם מכפלת כח ואנו מודים לכם" (וידאו)


להאזנה לתוכן:

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הגיע לברך את מתנדבי איחוד הצלה דרום בערב הוקרה על פעילותם במבצע עמוד ענן. "אני שמח לפגוש אתכם ולהביע את הערכת תושבי העיר לפועלכם", אמר ראש העיר בטקס

בארגון המתנדבים להצלת החיים "איחוד הצלה דרום" קיימו ערב הוקרה למתנדבי הארגון, זאת להבעת הערכה על פועלם במבצע עמוד ענן. לערב ההוקרה, שכל כולו תרומה של תושבים למען המתנדבים, הגיעו מנכ"ל הצלה דרום- יוסי וייסנשטרן, יו"ר הצלה דרום – הרב מיכאל שוורץ, יו"ר איחוד הצלה העולמי- הרב זאב קשש ומנכ"ל איחוד הצלה – אלוף משנה יוני גז. כיבד את המתנדבים ראש העיר אשדוד, שהגיע במיוחד להביע את תודת תושבי העיר למתנדבים, והצליח לרגש בדבריו את המתנדבים באולם. 

"אני שמח לפגוש ולהביע את הערכת העיר לפועלכם במהלך כל השנה, כל שעות היממה", אמר לסרי למתנדבים ולראשי הארגון והוסיף: "התודה היא לכם, למשפחותיכם ולראשי הארגון. 10 שנים העיר נהנת משירותיכם ואני אומר לכם שבלי עזרתכם, לא היינו עומדים בשירות שאנו רוצים להעניק לתושב בטחונית".

בהמשך דבריו ציין לסרי את מהירות הגעת המתנדבים עם אופנוע, תוך זמן קצר לאירועים. "לפני כמה חודשים הרגשתי את זה באופן אישי כאשר תושבת התמוטטה בלשכה. כרופא בדקתי אותה ונתתי הוראה להזמין מיד ניידת טיפול נמרץ. מי שהגיע ראשון היה מתנדב הארגון. יש אין ספור דוגמאות".

בסיום דבריו אמר לסרי למתנדבים: "זו ברכה גדולה לעיר ולמדינה שיש כזה ארגון, הכל שלא על מנת לקבל פרס, הכל בהתנדבות. זו ממש סיירת, אדם אחד שב שמגיע עם הציוד כדי להציל חיים. כרשות מקומית אנו לרשותכם בכל סיוע שיידרש".

במהלך הערב חולקו תעודות הערכה למתנדבים בארגון שהתבלטו במיוחד. תעודת הערכה מיוחדת ניתנה לאליעזר בן דוד, יו"ר ארגון "חסדי יוסף וראובן", על סיועו ותרומתו הרבה והנכבדה לרווחת משפחות המתנדבים במבצע עמוד ענן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה