עיריית אשדוד בבית הדין: יו"ר הועד איבד את הרוב בין חברי הועד


להאזנה לתוכן:

ממשיך הקרב המשפטי בין עיריית אשדוד, ועד העובדים שלה וההסתדרות הכללית. בדיון שהתקיים השבוע בבית הדין לעבודה בב"ש, ציינו בעירייה כי יו"ר הועד איננו לגיטימי כיוון שאיבד את הרוב בקרב חברי הועד

שני דיונים בפני 2 מותבים שונים של ביה"ד האזורי לעבודה בבאר שבע התקיימו לאור בקשותיהם של יו"ר ועד העובדים בעיריית אשדוד וההסתדרות הכללית.

במהלך הדיונים הוצגה בפני ביה"ד פנייה של מרבית חברי ועד העובדים למר עמר, 7 במספר מתוך 12 חברי ועד מכהנים, אשר במסגרתה פנו רוב חברי הועד למר עמר ודרשו ממנו להפסיק את מחול השדים שפתח בו כנגד הנהלת העירייה וכנגד עשרות רבות של עובדים המועסקים בעירייה בחוזים אישיים.

עיריית אשדוד הבהירה לביה"ד כי לעניות דעתה, אין כל מקום לדון בהליכים שביקשה ההסתדרות לדון בהם בביה"ד לעבודה וכי יש להפנות הליכים אלה למנגנונים ליישוב חילוקי דעות על פי חוקת העבודה.

ביום חמישי אימץ כב' השופט טוינה את עמדת עיריית אשדוד והעביר את כל הדיון בסכסוך שנגע על רווחת העובדים והלוואות לעובדים למנגנונים ליישוב חילוקי דעות על פי חוקת העבודה, כפי שביקש ב"כ העירייה.

במהלך דיון זה הוברר שוב כי מר עמר אינו מייצג את כללי עובדי עיריית אשדוד ואפילו לא את רוב חברי ועד העובדים בעיר אשדוד, אשר רובם הגיעו לדיון והבהירו כי לדעתם גוררים מר עמר וההסתדרות את כלל עובדי עיריית אשדוד לסכסוך מיותר, עקר, אשר אין לו דבר עם האינטרסים של העובדים.

מאחר ומעולות תגובות לא ראויות בנושאים הפוליטיים - אשדוד נט מאפשר תגובות מזוהות בלבד (באמצעות הפייס בוק) 

לפרוטוקול הדיון המלא לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה