תושב אשדוד, מוכר יחסית - תלה עצמו סמוך לגן ילדים ברובע י"א. הלווייתו תתקיים היום


להאזנה לתוכן:

מחזה מחריד נמנע מילדי גני ילדים ברובע י"א בזכות ערנות תושב העיר, שזיהה את אדם תלוי על עץ סמוך לגן. מותו של האיש נקבע במקום וצוותי המשטרה חוקרים את האירוע. מדובר באדם מוכר יחסית לתושבים רבים שנקלע למצוקה קשה, הלווייתו תתקיים היום, יום חמישי בשעה 15.00.

אושרי ניזרי, הבעלים של פיצה איטליאנו ואחיו הצעיר זיהו בחמש לפנות בוקר גופת אדם תלויה סמוך לגן ילדים ברובע י"א. האירוע התרחש ברחוב הר כנען, והם מיהרו לנסות לסייע לו.

"ישבנו בספסל ברחוב הר כנען 2 מול מתנ"ס יא' ופתאום אחי ראה גופה של אדם תלוי עם חבל סביב הצוואר על עץ. ללא היסוס קפצנו מעל הגדר וחתכנו את החבל, אך הבנאדם היה ללא הכרה וכבר מת", סיפר מתן שביחד עם אחיו מצאו את האדם התלוי.

מתן התקשה להסתיר את החרדה שאחזה בו נוכח סמיכות האירוע לגן ילדים במקום. גופת האדם התלוי התגלתה שעות ספורות לפני שילדי הגן צעדו במקום, ואם היו נחשפים למראות היה מדובר, ללא ספק, באירוע טראומתי.

"רק לדמיין אם ילד מהגן היה רואה את המחזה המזעזע הזה ממש כואב הלב", אמר מתן. במשטרה מציינים שהם בודקים את המניע להתאבדות. זהות המאסד ידועה לנו, אך אנו נמנעים בשלב זה לפרסם את שמו. 

צילום ארכיון: התאבדות בתליה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה