תחקיר -5 פרשיות אונס קטינות שהתפוצצו באשדוד בחודשים האחרונים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('88ea0d30-381f-491b-a6c6-823704d1e140','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('88ea0d30-381f-491b-a6c6-823704d1e140','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('88ea0d30-381f-491b-a6c6-823704d1e140','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('88ea0d30-381f-491b-a6c6-823704d1e140','/dyncontent/2024/4/21/a7408a5b-8ce8-46ed-8747-f2328b41174f.jpg',17791,'סימול פסח אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

השבוע נעצרו אב ובנו, בחשד שפגעו מינית בביתם/ נכדתם לאורך שנים.
רק בחודשיים האחרונים התפוצצו חמש פרשיות מזעזעות של תושבי אשדוד בלבד, בחשד שהתעללו מינית בבנות משפחתם.
גל עכור ובלתי נתפס של מקרי אונס ומעשי סדום שוטף לאחרונה את העיר.
הלב מתקומם והאוזן מזדקרת למשמע הדיווחים החוזרים ונשנים.
המגזין/אשדוד נט פורשים בפניכם את התופעה המדאיגה. "מדובר בתופעה, במכת מדינה, בעיה לאומית בוערת", טוענת עו"ד דנה מאור, מנדל ואילו הרצל כחלון מאשים: "התקשורת היא שיצרה את החופש, המתירנות, את הבלבול המיני ואת עיוות המציאות"

תחושות הבושה, ההאשמה עצמית וחשש מתגובות הסביבה, מתלוות לפגיעה המינית לכן שנשים רבות בוחרות שלא לספר את סיפור הפגיעה שלהן, וכך מקרים רבים של אלימות מינית נותרים בחשיכה. אלו שנחשפו בעיר אשדוד ובחודשים האחרונים בלבד מטריפים את הדעת ואינם נתפסים ע"י האזרח הסביר. על כמה מקרים נוספים עדיין לא שמענו ואולי גם לא נשמע?

בחודשים האחרונים עלו ובאו לבית המשפט בזה אחר זה: אח שהפך את אחותו הקטנה לשפחת מין, עוד בהיותה בת 8 סבלה מסיוט מתמשך בין עשר שנים. עובד נמל באשדוד, אדם נורמטיבי אשר נחשד במעשים מגונים בילדה בת 8, בזמן שבאה לשחק עם בנו.
בנוסף, השבוע נעצרו אב וסב בחשד לפרשת אונס מזעזעת וקשה, שאם תתברר כנכונה, תגרום להלם ולתדהמה בקהילה הדתית באשדוד.
וכך ממשיכים ועולים אל דוכן הנאשמים תושבי העיר שנחשדים במעשים מזעזעים בילדות חסרות ישע.
כך הם ממשיכים וצצים ומתנפצים החוצה, לנו נשאר רק לתהות – האם מקרים אלו תמיד היו במחשכים ורק בשנים האחרונות, הקורבנות מעיזות להתלונן או שמא זוהי תופעה מבחילה שמתעצמת בשנים האחרונות?

עובדתית -  אחת משלוש נשים עוברת פגיעה מינית, אחת מחמש עוברת אונס ואחת משש עוברת גילוי עריות.מדובר בבעיה לאומית שמיגורה הוא בבחינת אינטרס ציבורי מובהק.
במציאות בה, נשיא המדינה, שר בממשלה, בכירים בצבא, נציב במשטרה, ובכירים רבים אחרים מעורבים בפרשיות מין, יש ליצור מהפכה מחשבתית וחינוכית – כיצד למגר את התופעה.

 

 המגזין חושף את הפרשיות שבהם מעורבים תושבי אשדוד בחודשיים האחרונים

 

אוגוסט 2012

 אבא וסבא תושבי אשדוד חשודים באונס הילדה/ הנכדה

 

 בית משפט השלום בקריית גת האריך ביום שלישי האחרון את מעצרם של שני תושבי אשדוד, אב ובנו. החשד: פגעו בביתם-נכדתם לאורך מספר שנים. 

האבא והסבא נעצרו לראשונה בשבוע שעבר ומכחישים את המיוחס להם.
אחד מקרובי המשפחה אמר: "אנחנו קרועים ומבולבלים - מצד אחד יש סכסוך עם קרובת המשפחה שהגישה את התלונה ויש חשש שמדובר בהכפשה מכוערת, מצד שני, יש כאלה המחזקים את דבריה של קרובת המשפחה. באמצע עומדת ילדה קטנה ושבורה, ורק עליה כואב לנו מאוד".

 בית משפט השלום בקריית גת הטיל צו איסור פרסום על מרבית הפרטים בפרשת אונס מזעזעת וקשה, שאם תתברר כנכונה, תגרום להלם ולתדהמה לקהילה הדתית באשדוד. מצד שני, חלק מבני המשפחה טוענים כי מדובר בעלילה שווא, וכל הסיפור הגיע ממוחה הקודח של קרובת משפחה, שאף הגישה את התלונה במשטרה.  

 הסיפור החל להתברר כאשר דודתה של הילדה, היום בת 12 וחצי, הגיעה למשטרה והגישה תלונה. מהחקירה עד כה עולה שלפי החשד המעשים כללו עבירות אינוס ומעשי סדום ונמשכו מאז שהילדה הייתה בת 5 .

לטענתה של הדודה, הילדה נפלה קורבן למעשי אונס שבוצעו על ידי אביה ועל ידי סבה ורק כיום התבררו העיניים משם שיש בין האב לאם מתחים. 
במשטרת אשדוד החלו לחקור את הפרשה, ורק לאחר שגבו עדות מפורטת מהנערה, והבינו כי ייתכן ויש חשד סביר כי הטענות הראשוניות אכן נכונות, החליטו לעצור את הסבא והאבא, החשודים כי אנסו ופגעו מינית ופיזית בילדה/נכדה.

 אחד מקרובי המשפחה אמר כי "אנחנו קרועים ומבולבלים. מצד אחד יש סכסוך עם קרובת המשפחה, שהגישה את התלונה, ויש חשש שמדובר בהכפשה מכוערת. מצד שני, יש כאלה המחזקים את דבריה של קרובת המשפחה, וטוענים כי הילדה עברה התעללות לאורך שנים ארוכות, מבלי שאף אחד פצה פה. באמצע עומדת ילדה קטנה ושבורה, ורק עליה כואב לנו מאוד".

החשודים עתידים להידיין בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בקריית-גת ביום א' הקרוב. במשטרה בודקים האם בני משפחה אחרים ידעו ולא דיווחו. 

זהותם של החשודים נאסרה לפרסום.

 

 

 

 

אוגוסט 2012:

גבר אשדודי התחזה לאישה וכך אנס נערה בת 13

עשרות נשים וקטינות נפלן ברשתו של חולה נפש שהציג עצמו כסוכן דוגמנות.
יחידת ההונאה במחוז דרום עצרה את תושב אשדוד, בן 29, אשר על פי החשד התחזה לבעל סוכנות דוגמניות, הבטיח לקטינות לקדם אותן בתחום הדוגמנות ואילץ אותן להתפשט מולו במצלמת המחשב. 

 על פי כתב האישום , דפוס הפעולה של חיים בר-שלום בן 29 מאשדוד היה כמעט זהה. הוא היה נוהג להתקשר לצעירות, ומציג את עצמו כאישה בשם "יעל", מספר להן שהוא סוכן דוגמניות ואז יוצר עמן קשר ברשת החברתית. חיים הצליח לפתות חלק מהנערות להיפגש עימו ואז היה מבצע בהן את זממו.

 באחד המקרים שמתוארים בכתב האישום שהוגש על-ידי עו"ד גיא זהבי מפרקליטות מחוז דרום, "חרג" בר-שלום מדפוס הפעולה הזהה. במקרה זה הוא יצר קשר עם נערה בת 17 כשהוא מציג את עצמו כ"יעל" ואמר לה שהיא מתאימה לעבודה בסוכנות וכי מדובר בעבודת פיתוי, שבמסגרתה יהיה עליה לפתות אדם בשם "ניקו". הנאשם ציין בפני הנערה כי החליט לבקש ממנה לבצע את המשימה מפני שאשתו של אותו "ניקו" שכרה את שירותי הסוכנות כדי להוכיח שבעלה בוגד בה.

 הנאשם ביקש מהנערה שתפתח את מצלמת האינטרנט שלה על-מנת שיוכל לראות אותה, ובמקביל חסם את מצלמת האינטרנט שלו כדי שהצעירה לא תוכל לראות אותו. חיים שביקש מהנערה שתתפשט מולו, הנערה הסכימה לבקשתו ונעמדה מול המצלמה בעירום מלא. בשלב מסוים הנערה אמרה לנאשם שהיא לא מעוניינת לעבוד בעבודת הפיתוי, אלא שאז פנה אליה הנאשם בדמותו כ"ניקו", שאל אותה מי שלח אותה אליו ואיים עליה שאם לא תיצור עמו קשר הוא יפנה למשטרה.

\הנערה ניסתה להתחמק ממנו בעקבות האירוע, אך, הקשר של הנערה עם "ניקו" נמשך דרך הטלפון והאינטרנט בעל כורחה. בשלב מסוים "ניקו" שהוא כאמור אותה "יעל" ויותר נכון יהיה לומר, חיים בר-שלום- הזמין את הנערה לביתו באשדוד, עם כניסתה לדירה, הוא החל לנשק אותה ולחבק אותה. הנערה ניסתה להתחמק ממנו והוא הרים את שמלתה ואז הנאשם ביצע בה מעשים מגונים קשים.

 אחרי ששבה לביתה ואמרה ל"ניקו" שהיא אינה מעוניינת בקשר עמו, הנאשם איים עלייה, אמר לה שיש לו תמונות שלה ושהוא "יהרוס לה את החיים". בשלב זה החליטה הנערה לפנות לנאשם בדמותו כ"יעל" לקבלת עצה. הנאשם בדמותו כ"יעל" אמר למתלוננת כי ל"ניקו" יש כוח רב וכי אבא שלו במשטרה והוא יכול להרוס לה את החיים.

 בעקבות השיחה עם "יעל", החליטה הנערה להיפגש שוב עם "ניקו". הוא החל מיד לחבק אותה וללטף את רגליה. היא אמרה לו שיפסיק, אך הוא המשיך ללטף אותה ברגליה והכניס את ידו מתחת למכנסיה. לאחר מכן הוא תקף אותה מינית ואיים לפרסם תמונות עירום שלה. בעקבות איומיו של הנאשם, הגיעה הנערה לביתו בפעם השלישית, אולם במקרה זה הנערה לא הסכימה לדרישתו לשכב עמה. באישום זה מייחסת הפרקליטות לבר-שלום עבירות של אונס, מעשים מגונים וניסיון למעשה סדום.

 

פגישה עם בת 13

לפי כתב האישום, במקרה אחר נפגש הנאשם עם נערה בת 13 באשדוד, החל ללטף אותה וביצע בה מעשים מגונים. הנערה אמרה לו "די מספיק" אולם האיש לא חדל ממעשיו. בשלב מסוים הצליחה הנערה לקום ולברוח מבין ידיו של חיים.

 

 עוד ניסיון שפל

במקרה אחר שבו הציג עצמו הנאשם, כ"יעל" שעובדת בסוכנות דוגמנות כמלהקת, הוא הציע לצעירה להשתתף בסרט ושאל אותה אם יש לה בעיה להשתתף בסרטים פרובוקטיביים עם אלימות. לשאלה זו, השיבה הצעירה שאם מדובר במסגרת אמנותית, לא תהיה לה בעיה. הנאשם הורה לצעירה להתפשט דרך האינטרנט והנחה אותה באילו תנוחות לעמוד בפניו. לאחר שראתה את ה"תסריט", מסרה הצעירה לנאשם כי אינה מעוניינת להצטלם מאחר שמדובר בסרט פורנוגראפי. בתגובה לכך איים עליה הנאשם ש"ישרוף לה את כל הקריירה שלה בתור שחקנית".

 

הנאשם נעצר באמצע יולי על-ידי יחידת ההונאה של משטרת מחוז הדרום.

 

אוגוסט 2012

עובד נמל בן 33 הואשם במעשים מגונים בילדה בת 8

 לפני שבועיים נשמע ערעורו של מאיר הראל בן 33, עובד נמל אשדוד, אשר הואשם במעשים מגונים בילדה בת 8. בית המשפט המחוזי לא קבל את ערעורו, הוא ירצה שלוש שנות מאסר בפועל. 

רבים ממקורביו הוכו בהלם מגזר הדין מאחר והראל, בעל ואב ל 3 ילדים, נחשב לאדם נורמטיבי. האשמות נגדו הם בגין, מעשים מגונים בילדה כבת 8  שהיא חברה של בנו וביתה של אישה עימו ניהל קשר רומנטי .

 מפרוטוקול בית המשפט עולה כי הנאשם ביצע בשני מקרים לפחות - מעשים מגונים במתלוננת, ילדה בת 8 שהיא חברתו של בנו . כך עלה מהכרעת הדין כי בין הנאשם לאמה של המתלוננת היה קשר רומנטי.

 על פי כתב האישום: באחת השבתות, הגיעה הילדה אל ביתו של הנאשם כדי לשהות עם ילדיו. בזמן ששהו בסלון, הראל קרא לה אליו וביקש שתתן לו נשיקה וחיבוק, וכך היא עשתה. אולם הוא לא הסתפק בכך והושיב אותה על ברכיו, הניח על ברכיה כריות (כדי לכסות את מעשיו בפני בני ביתו) והכניס את ידו מתחת לתחתוניה ואת אצבעותיו לתוך איבר מינה למשך מספר דקות.

 חוות דעת מומחים:

לפני השמעת גזר הדין, הנאשם נשלח לחוות דעת והערכת מסוכנות, ממנה עלה כי "לא ניתן לקבוע קיומה של סטייה מינית".
עם זאת צוין בדו"ח כי "הגורמים מעלי המסוכנות, הינם העובדה שהראל פגע בקורבן שאינה קרובת משפחתו וביצע את העבירות בנוכחות אנשים אחרים, פקטור אשר עלול להצביע על קושי לדחות סיפוקים".
"הנאשם אינו לוקח כל אחריות לביצוע העבירה, מציג גישה בה הוא מצטייר כקורבן"

להגנתו טוען הנאשם כי:
"משפחתה של המתלוננת הינה משפחה בעייתית ומזניחה, אשר נוהגת לנצל ילדים לשם השגת רווחים, וכי הם התלוננו על מצב כלכלי קשה.
אימה של המתלוננת החלה להפגין כלפיו רגשות סמויים, הייתה 'מתנפלת' עליו, והוא לבסוף נכנע וקיים איתה יחסים".
למעשה טוען הנאשם כי התלונה היא במסגרת ניסיון סחיטה ונקמה של משפחת המתלוננת.

השופטת שרון קיסר מבית משפט השלום ברחובות פסקה:
לאחר ששמעה את כל הטענות ההדדיות וחוות הדעת, קבעה השופטת: "מעשיו של הנאשם מחפירים, מזעזעים ומעוררי סלידה. העבירות אותן ביצע הן ברף הגבוה של עבירת המעשה המגונה המיוחסות לו.
לעניין עבירות מין נגד קטינים חסרי ישע, יש להטיל ענישה מחמירה ומרתיעה, כדי להעביר מסר ברור בדבר סלידתה של החברה ממעשים אלה.
הנאשם ניצל את האמון שנתנה בו המתלוננת אשר ראתה בו מבוגר תומך, אחראי ואבהי.
את העבירות ביצע הנאשם גם בנוכחות ילדיו וכאשר אשתו מצויה בבית, תוך שהוא מסתיר את מעשיו, על ידי כך שהניח כריות על המתלוננת.

גזר הדין:

"לאחר ששקלתי את מלוא השיקולים לחומרה ולקולא, ונוכח ההלכה הפסוקה בעניין עבירות אלה, אני סבורה שיש להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל ממושך ומרתיע, אשר יבהיר בצורה נחרצת וברורה את סלידתם של בתי המשפט והחברה ממעשיו הבזויים של הנאשם, שנעשו על מנת להשיג מאוויים מיניים כאלה ואחרים, ואת הצורך בהגנה של קטינים חסרי ישע".
השופטת גזרה כנגד מאיר הראל - שלוש שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי לתקופה של שנה, ופיצוי למתלוננת בסך 25 אלף שקל.

 

יולי 2012:

האח הפך את אחותו לשפחת מין

 

קשה מאוד לקרוא את התיאורים המיניים המפלצתיים שמופיעים בכתב האישום נגד תושב אשדוד בן 33, בן למשפחה מוכרת ומכובדת מאוד, המואשם בשמונה סעיפים שונים ובמאות מעשי אונס וסדום באחותו הקטנה. לאחר שנים ארוכות של שתיקה, המלווה בייסורים נפשיים קשים, תושבת אשדוד כיום בת 24 שהחליטה להגיש תלונה במשטרת אשדוד נגד אחיה, על כך שלטענתה אנס אותה באופן שיטתי מאז שהייתה בגיל 8 ועד גיל 18. לטענתה, מדובר באונס שהתרחש באופן קבוע, מידי מספר ימים. את החקירה המקצועית הובילה החוקרת רס"ב מירי כהן.

 

בשלב הראשון, החשוד (33) הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשדוד. מאחר ומדובר בסיפור מורכב, ובעיקר כדי למנוע את זהותה של המתלוננת, הדיון בעניינו התנהל בדלתיים סגורות, ואף הוצא צו איסור פרסום גורף על שמו ותמונתו של החשוד במעשים המזוויעים, כולל פרטים על מקום עבודתו.

 כשהמתלוננת הייתה כבת 8, צפה אחיה בבית בסרטים פורנוגראפיים במחשב, קרא לאחותו, הראה לה את הסרטים ואמר לה שהוא "ילמד אותה הכול", הסביר לה על קיום יחסי מין בצורות שונות כפי שרואים בסרטים, תוך שהוא מבהיר למתלוננת שאנשים עושים זאת כי זה מאד מהנה. הנאשם אמר למתלוננת שהוא והיא יעשו בדיוק מה שעושים בסרטים. בהמשך לכך, נהג הנאשם באופן קבוע, להראות למתלוננת סרטים פורנוגראפיים במחשב, וכן חוברות פורנוגראפיות. הנאשם, הושיב את המתלוננת על כסא לצידו מול המחשב, בעת הצפייה בסרטים הפורנוגראפיים, הכניס את ידו מתחת למכנסיה ומתחת לתחתוניה, נגע וליטף את איבר מינה, כשבמקביל הוריד את מכנסיו ואת תחתוניו ואונן.

 מכתב האישום עולה עוד כי בזמן שהאחות הגיעה לגיל 14, הנאשם עבר למעשים חמורים יותר, וביצע חדירה חלקית לאיבר מינה של אחותו.  בכתב האישום מצוין כי "הנאשם ביצע במתלוננת בהיותה קטינה שהוא בן משפחתה, מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים לשם גירוי סיפוק או ביזוי מיניים, וכן מעשים מגונים בפניה, וגרם לכך שייעשו בו מעשים מגונים, בטרם מלאו למתלוננת ארבע עשרה שנים, אף בהסכמתה, ומאז מלאו לה ארבע עשרה שנים, שלא בהסכמתה החופשית".

 בהמשך מתואר כי האח לימד את אחותו לבצע מולו "ריקודי חשפנות" במהלכם הגיע לפורקן מיני, לאחר שביצע מה מעשי אינוס וסדום רבים. מכתב האישום עולה עוד כי "בזמן שהמתלוננת הייתה כבת 9 שנים, המתלוננת הייתה בבית יחד עם חברתה בת גילה. הנאשם ניגש אליהן וביקש מהן להגיע לחדרו. המתלוננת וחברתה נכנסו לחדרו של הנאשם. שם, הנאשם הורה להן להוריד את מכנסיהן ותחתוניהן, נגע באיבר מינה של המתלוננת ובאיבר מינה של חברתה, חשף את איבר מינו בפניהן, והורה להן לגעת באיבר מינו. לאחר מכן, הנאשם אמר למתלוננת ולחברתה לא לספר על המעשה, ואיים עליהן שאם יספרו משהו רע יקרה, מישהו קרוב ימות".

במקרה אחר, בזמן שהאחות הייתה בת 15, בכתב האישום מצוין כי האח החליט לקיים אורגיה עם חברתו ועם האחות, בזמן ששתיהן התפשטו והוא הורה להן לבצע פעילויות מיניות מגוונות, כולל משחק מיני בין שתי הנערות. הוא גם אמר לאחותו: "תלמדי מחברה שלי איך מוצצים".

עוד נקודת שפל במערכת היחסים החולנית שהוביל האח, התרחשה בזמן שהאחות הייתה בת 17. מכתב האישום עולה כי "כשהמתלוננת הייתה כבת 17 שנים, הנאשם אמר למתלוננת שהוא רוצה שהיא תשכב עם בן דודם. המתלוננת סירבה תחילה, אך הנאשם שכנע אותה ואמר לה שהיא תהנה מזה. הבן דוד הגיע אל הבית ונכנס לחדרה של המתלוננת, שעה שהנאשם המתין מחוץ לדלת. בן הדוד נשכב על המיטה, המתלוננת התיישבה מעליו, הוא נגע בחזה והחדיר את איבר מינו לפיה של המתלוננת, עד אשר בא על סיפוקו".

הפרקליטות אף הגישה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב: "המשיב, בלב גס ובאכזריות מדהימה, הפך את אחותו, מאז הייתה ילדה קטנה בת שמונה שנים, ל"שפחת מין", להגשמת כל גחמותיו וסטיותיו. התנהגות זו של המשיב, לא הופנתה כלפי אחותו כקורבן יחיד, וכי המשיב פגע בקטינות נוספות, והתנהג גם כלפיהן ככלי שרת לסיפוק יצרו המיני שלא ידע שובע.  התנהגות זו של המשיב לאורך שנים, תוך הצגה, כלפי חוץ, של חזות נורמטיבית, מעידה על היותו אדם מניפולטיבי ומסוכן, שאינו מהסס לפגוע בזולתו".

 

 

 

יולי 2012

 

האח והאב מתעללים מינית בילדה מגיל 12


תושב אשדוד אנס וביצע עבירות מין בבתו מאז הייתה בת 12.
הצעירה מאשדוד, בת 18 כיום, סבלה מהתעללות מינית מצד אביה ואחיה. האב, בן 44, החל לתקוף אותה מינית מאז עברה ללמוד בפנימייה, בזמן שהייתה מגיעה לחופשות. האח ביצע בה מעשים מגונים מאז הייתה בכיתה א'. על פי כתב האישום, האב נהג להכות אותה באכזריות עוד מתקופת  הגן וסיפר לה שכך נהוג להיות בין אב לבתו.

 

כתב אישום מזעזע (שאת פרטיו המלאים נחסוך מכם) מספר על תושב אשדוד בן 44 המואשם ,כי אנס וביצע עבירות מין שונות בבתו, בת 18 כיום, במשך ארבע שנים.
על פי כתב האישום, גם אחיה של הקורבן, ביצע בה מעשים מגונים, מאז הייתה בכיתה א'.

האח החל לבצע את המעשים בשנת 2002. על פי כתב האישום, הוריה של הילדה ידעו על המעשים, אך הזהירו אותה שלא תיתן לו תשתף איתו פעולה כי- אף אחד לא ירצה להתחתן איתה. כאשר הגיעה לכיתה ז' ועברה ללמוד בפנימייה, הודיע לה האב שמעתה תבצע עמו את המעשים, כי כך מקובל בין אב לבתו.

האב החל לאנוס את בתו בזמן שחזרה הביתה לחופשות מהפנימייה. הוא גם ביקש מבתו לטפח את עצמה, כדי שתמצא חן בעיניו יותר והתלונן בפניה שאשתו מסרבת לקיים איתו יחסי מין. בשלב מאוחר אף ביקש ממנה שתשכנע את אימה שתקיים עימו יחסי מין וכך ישחרר אותה.

האב הכה את ביתו באכזריות, לעתים בעזרת מקל של מטאטא, או כבל חשמל שקיפל לשניים והצליף בראשה ובידיה, אותן אחזה מעל לראשה על מנת להתגונן מפני המכות. מכות שהובילו אותה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, כשהיא סובלת מנפיחות עזה בפניה ובראשה. הבת אשר לא רצתה לחשוף את מעשי הנאשם, סיפרה כי נפגעה מאוטובוס.

 

עפ"י כתב האישום לאחר שהאב פצע אותה והיא שבה לפנימייה,  התנהלה שיחה טלפונית בינהם, והיא שאתה אותו מתי יפסיק להכותה?  הנאשם אמר לקטינה כי לא יפסיק, עד אשר "תתן לו את כולה", דהיינו תאפשר לו להחדיר את איבר מינו לאיבר מינה.

 

לאחר זמן מה, הגיע האב לבקר את ביתו בפנימייה. היא אמרה לו שאם הוא לא ישתנה - היא תספר על מעשיו. האב איים עליה שאם תעשה כן הוא "ישלח אותה" כוונתו- לבית חולים.

 

כאשר הילדה התלוננה בפני הרכזת שלה בפנימייה, על מעשי האב - הוא הכחיש. כאשר השוטרים הגיעו לביתו כדי לעצור אותו, האב הסתגר בחדר נעול וסירב לצאת. השוטרים נאלצו לפרוץ את הדלת ולהביא אותו לתחנת המשטרה בכוח.

 

המומחים מגיבים 
הרצל כחלון

מומחים מציגים 2 גישות שונות – האחת שטוענת כי המקרים תמיד היו ורק עתה נחשפים במלואם ואילו הגישה השנייה טוענת שמקרים אלו הם תולדה של המתירנות המודרנית והחשיפה הבלתי מוגבלת לתכנים מיניים:

לדברי עורכת הדין דנה נאור מנדל רכזת פרוייקט למניעת הטרדות מיניות מטעם שתיל:
"תופעת האלימות המינית הינה תופעה רחבה הרבה מעבר למצטייר, והיא  לא רק אוסף מצטבר של פגיעות בודדות.
מדובר בתופעה, כמכת מדינה, בעיה לאומית בוערת, ששינויה כרוך בהסברה והעלאת המודעות ואת זה טרם הצליחה התקשורת לבטא.

פגיעה מינית, כך חשוב להדגיש, לרוב אינה תוצר של פתולוגיה אישית, אלא תלויה במידה רבה בהבניה חברתית תרבותית. לפיכך יש משמעות רבה לשבירת קשר השתיקה סביב נושא זה ויצרת שיח ציבורי אחר בדרך לשינוי עמדות וחינוך להתנהגות מינית שוויונית בריאה".

 

לדברי הרצל כחלון יועץ זוגי ומשפחתי

"תמיד היו מקראי אונס, כיום התקשורת דואגת לספר לנו עליהם, וכך היא מעלה אצלנו את המודעות לקיומה של התופעה. התקשורת מזהירה אותנו מפני האלימות המינית, אבל היא זו שיצרה את החופש, המתירנות והלגיטימיות לדבר עליה – לחשוב עליה- להיות חלק ממנה. התקשורת עוזרת לכולנו בעיוות המציאות.
לדוגמא: ילדה קטנה המופיעה בפרסומות מולבשת בבגדים סקסיים, לשפתיה מרוח אודם ולרגליה עקבים, הרי שדימוי זה הוא שגוי מיסודו, הוא יוצר עיוות במוחנו, שכן הילדה הקטנה מזמינה ומפתה אותנו- כוונת הפרסומת היא בפיתוי המוצר, אך התוצאה היא שונה".

"ישנן משפחות פתולוגיות בהן ידוע כי האב אונס את הילדה, ולכן האח מוצא לנכון גם לפגוע ואחותו כשהאימא יודעת על המתרחש בבית ושותקת. אלה משפחות הסובלות מאלימות, השפלות, חוסר כבוד אחד לשני ומקיימות אורך חיים נטול ערכים, 'מה שאני רוצה אני משיג' וזה לא משנה שהוא פוגע בזולת בדרך לכיבוש היצר".

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('57f42250-5d09-48f7-bbb6-2c668e156516','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,20076,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('57f42250-5d09-48f7-bbb6-2c668e156516','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20076,'Image','');},15]]);})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7d219e88-1521-49f8-b044-3637f25459e9','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7d219e88-1521-49f8-b044-3637f25459e9','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה