חברת החשמל למען הקהילה


להאזנה לתוכן:

בתיאטרון " לא שומע" ששחקניו חירשים, העלו הצגה מקצועית ומרגשת בנושא חסכון ובטיחות בחשמל. ליווי וסיוע נעשו במסגרת הפעילות הקהילתית של חברת החשמל

השבוע התקיימה  הצגת התיאטרון  'יש לי כלל אני חוסך בחשמל'  של התיאטרון הקהילתי "לא שומע' -  תיאטרון חרשים במתנ"ס דיונה באשדוד . נושא ההצגה עסק חסכון ובטיחות בחשמל.

ההצגה כללה קטעי אימפרוביזציה ופנטומימה כאשר בין הקטעים הציגו ילדי אשדוד מופעי ריקוד ושירה, וביניהם שיר שכתבו ("חברת החשמל תשנה את העולם") במיוחד לערב זה. דף השיר חולק בכניסה לאולם לכל משתתפי הערב.

שקע ותקע לקחו אף הם חלק במופע-  לאחר כל קטע עלו על הבמה ותלו את הכלל הרלוונטי בנושא בטיחות בחשמל. התפאורה ותלבושות הילדים היו בצבעי כחול וכתום, שהם צבעי הלוגו של חברת החשמל וצבעי הלוגו של החברה העירונית אשדוד. הסדרנים לבשו קסדות ומדים של עובדי החברה וניתבו את הצופים לאולם. בתום המופע עלו כל המשתתפים לבמה ושרו את השיר "חברת החשמל תשנה את העולם".

אמנון ביבי, מנהל תחנת הכוח 'אשכול'  ברך בשם חברת החשמל: "חברת החשמל גאה להיות שותפה לפרויקטים קהילתיים אלו. השיר ששרו התלמידים מרגש ומעיד על חשיבותם של הנושאים הללו עבור הקהילה ועבור החברה".

בתמונה: משתתפי ההצגה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה