האם ענקית הספנות מטייוואן תכנס כמשקיעה בנמל אשדוד?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('2194c361-83ca-4d45-ac0c-bb9f00e23d2e','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
נשיא ענקית הספנות מטייוואן ביקר בנמל לצורך ההסבר הרשמי לביקור - "בחינת האפשרויות להרחבת העבודה המשותפת". מדובר באחת מחברות הספנות הגדולות בעולם
נשיא חברת הספנות Evergreen הטייוואנית, מונג-ג'יי לי, הגיע בראש משלחת מקצועית של מנהלים בכירים לביקור עבודה בנמל אשדוד ונפגש עם יו"ר הדירקטוריון, אורנה הוזמן בכור, ומנכ"ל הנמל, יצחק בלומנטל. Evergreen היא אחת מחברות הספנות הגדולות בעולם והיא חברה בברית הימית ocean (אוקינוס). החברה נחשבת לאחת מהלקוחות האסטרטגיים של נמל אשדוד. הסיבה הרשמית להגעתו, כפי שנמסרה מהנהלת הנמל, היא - "בחינת האפשרויות להרחבת העבודה המשותפת והעמקת הפעילות העסקית".
ממקורות פנים עולה כי השלושה דנו באפשרות הכנסת אוורגרין כמשקיע האסטרטגי לנמל אשדוד. כזכור, במהלך המו"מ על רפורמת הנמלים הועלתה אפשרות להכנסת משקיע אסטרטגי בכל אחד משני הנמלים ובכך להביא להפרטה מלאה של נמלי הים הממשלתיים. היו שטענו שחברות ספנות גדולות לא ימהרו להיכנס כשותפות אסטרטגיות לנמלים הממשלתיים. בנוסף לדיון באפשרות כניסתה של אוורגרין כשותפה בנמל, הנהלת נמל אשדוד עדכנה את לי בנוגע להיערכות הנמל למבצע לפינוי המכולות הריקות הנמצאות בנמל כדי לשדרג את מתן השירות. חברת נמל אשדוד הציגה למשלחת מטייוואן את תוכניות ההשקעה בנמל הכוללות, בין היתר, רכישת מנוף חדש שיאפשר להעניק טיפול מהיר יותר ברציף המכולות הראשי - רציף 23. תוכנית ההשקעה בעלות הכוללת של 1.5 מיליארד שקל כוללת בין היתר הגבהת שני מנופי גשר, העמקת הרציף וחכירת גוררות נוספות שיאפשרו לקלוט אוניות בנפח של 18,000TEU.
$(function(){setImageBanner('8e4ad8de-3587-486f-9961-f4964e360d8c','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dd0365c1-5552-4031-8e2a-e8f00e56670f','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dd0365c1-5552-4031-8e2a-e8f00e56670f','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|