נעצר עבריין בחשד שאיים על חיי ראש העיר - האבטחה סביבו חודשה


להאזנה לתוכן:

במשטרה עצרו תושב העיר, עבריין המוכר למשטרה, בחשד שאיים על ראש העיר. העבריין נעצר והוגש נגדו כתב אישום. האבטחה האישית סביב ראש העיר חודשה


שוב מאיימים על חיי ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי. השבוע הגישה המשטרה, כתב אישום נגד תושב העיר, עבריין מוכר למשטרה, לאחר שעל פי החשד, הוא התקשר ללשכתו של ראש העיר, ואיים שיפגע בה ובראש העיר, במידה ולא יעזרו לו במצוקת הדיור שלו ושל משפחתו.

האיום התרחשו, כך על פי החשד, לפני ימים אחדים. האיש התקשר ללשכתו של לסרי על רקע בעיות דיור לו ולאישתו. במהלך אותה השיחה, כך על פי המתואר בכתב האישום, הוא איים על ראש העיר ועל לשכתו כשהוא מציין: "כאסיר משוחרר אין לי מה להפסיד. שמעתי על מישהו שהגיע ללשכת ראש העיר עם בלוני גז והצית את עצמו, גם אני מסוגל לדברים כאלה".

מספר שעות לאחר השיחה הראשונה, מתקשר שוב אותו האדם ומאיים על חיי ראש העיר. על פי כתב האישום, אומר האיש: "אני מוכר בימ"ר מרכז וסחרתי בנשק וברימונים וגם ישבתי על כך בכלא. ואני מקורב לכל העבריינים באשדוד ואסגור חשבון עם כל מי שלא עוזר לי, במיוחד עם ראש העיר ואני יודע איפה הוא גר". מכתב האישום עולה שהאיש המשיך באיומיו, תוך שהוא מזכיר את עברו ואת רצונו לבוא ולסגור חשבון.

בעקבות האיומים ודבריו של הנאשם על קשריו הענפים עם עבריינים באשדוד, החליטו במשטרה להחזיר את האבטחה האישית לראש העיר. 
 
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה