האם סיעת "לתת" בדרך החוצה מהקואליציה? המכתב כבר נמסר בשישי


להאזנה לתוכן:

הרוחות סוערות בסיעת "לתת", התנועה למען התושב. ד"ר אלי לחמני, שמייצג את הסיעה במועצה ובקואליציה, נחוש בדעתו להתפטר מהקואליציה, מכתב ברוח הדברים העביר לחמני בשישי האחרון לראש העיר. מצד שני, חבריו לסיעה אומרים שעדיין לא סגור דבר וחנראה שחלקם לא מעוניין לפרוש. ראש העיר עדיין לא הגיב למכתבו של לחמני, ולא נראה שזה ממש משנה הרבה לקואליציה של לסרי. הימור שלי, תימצא "דרך המלך"

ביום שישי שיגר ד"ר אלי לחמני מסיעת "לתת" מכתב התפטרות לראש העיר. במכתבו מציין לחמני את הישגיו בחצי השנה שחלפה בה היה בקואליציה. מקורבים עימם שוחחנו מציינים שלחמני הגיע למועצה לעבוד וכך אכן עשה, כמובן שבגיבוי ראש העיר. אותם הגורמים מציינים בפנינו שיהיה זה מצער אילו יחליטו ב"לתת" לפרוש מהקואליציה.

בהמשך מכתבו מציין לחמני את הסיבות שבגינם הוא החליט להתפטר מהישיבה בקואליציה. בין הדברים מעלה לחמני את סוגיית "עריפת הראשים" בעירייה, שלא מוצאת חן בעיניו וכן את המכרז למנהל אגף חופים, שכביכול "נתפר" במיוחד עבור מאיר בן גוזי וזאת מבלי להתייעץ עימו כמי שאחראי על החופים. 

בין שאר התפקידים שניתנו לסיעת "לתת", אחד החשובים לתושבים הירוקים בעיר הוא הכנסתו של בועז רענן לדירקטוריון של איגוד ערים לאיכות הסביבה באשדוד. במידה והסיעה תפרוש מהקואליציה, יאלץ רענן לוותר על נוכחותו (הכל כך הכרחית – ע.א.) בדירקטוריון האיגוד. 

בסיעת "לתת" אין תמימות דעים לגבי ההחלטה לצאת מהקואליציה. בועז רענן עימו שוחחנו בעניין מציין שדבר עדיין לא נסגר בנושא זה, ושעליהם עוד לדון בעניין.

נראה שלמרות הביקורת הקשה שהטיח לחמני על המכרז ועל עריפת הראשים לכאורה בעירייה, ב"לתת" לא ימהרו לצאת מהקואליציה. הצעד המתבקש למען תושבי העיר הוא מציאת "דרך המלך". לכולם ברור שאי אפשר כל הזמן שכולם יהיו מרוצים. לפעמים גם צריך להתפשר, ונראה שזה מה שיקרה בסופו של דבר.

חשוב לציין שאין מדובר במשבר קואליציוני או משבר שמסכן את המשך הקואליציה. המשבר הוא בין אנשים, שישבו ויפתרו אותו למען תושבי אשדוד.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה