פארק אתגרים אשדוד- יהלום שזקוק לליטוש


להאזנה לתוכן:

מאות גדשו השבת את פארק אתגרים באשדוד. בחניון המכוניות של הפארק לא ניתן היה להשחיל אפילו סיכה. הילדים וההורים שהגיעו, נהנו ממגוון אטרקציות שהדובדבן הוא בריכת הילדים שבמקום, שבחום הכבד היוותה מפלט גם לכתב "אשדודנט". פארק אתגרים באשדוד- עם שלל החיות והמתקנים שבו, אכן מהווה אטרקציה, אך לא די בכך, הפארק זקוק לשדרוג!

פארק אתגרים- מקום בילוי ופנאי למשפחה, אכן מספק את הסחורה למחיר הכניסה האטרקטיבי שלו: רק 35 ש"ח לילד תושב אשדוד ועוד 10 שקלים לכל מבוגר. במחיר הזה אתה מקבל: פינות חי וליטוף שמצליחות לעורר את חושי הילדים,  מתקני ג'ימבורי, מתקני מים, אומגה, פינות צל ופיקניק, מגלשת מים גדולה ובריכת ילדים גדולה. באתר האינטרנט של "חופית"- חברת התיירות של העיר אשדוד, נכתב על פארק אתגרים: "הפארק מותאם לפעילות כל הגילאים, החל מגיל שנתיים ואילך, מותאם לתלמידי תיכון ומבוגרים. הפארק מתאים לסדנאות מנהלים, סדנאות ODT, ימי הולדת, מסיבות סוף שנה, ימי גיבוש לבתי ספר ולקבוצות מאורגנות. הפארק מותאם לאירועי יום ולילה עד 1000 משתתפים, האתר סגור ומאובטח, רישיון עסק, אישורי משטרה וביטוחים. הפארק עומד בתקני תו תקן הנדרשים ובאישורי מהנדסי בטיחות ובטחון. את הפארק מפעילים מדריכים מוסמכים מטעם מכון וינגייט וכן מדריכי מרכז אתגרים אשדוד שעברו הכשרה מיוחדת".

בפארק אתגרים כבר היינו מספר פעמים בעבר, ובכל פעם אנו יוצאים עם הרגשה שהמקום אכן מספק את הסחורה אך יש מקום ללטש את היהלום הזה, שלפי כמות המבקרים בשבת האחרונה, בהחלט מכניס כסף.

ראשית יש להסדיר באופן דחוף ביותר את נושא הגישה לפארק, שמהווה סכנה בטיחותית ממדרגה ראשונה. כמו כן, אין סיבה שחניית הפארק לא תהיה סלולה ומסומנת כראוי. כבר ציינו שהמתקנים בפארק בהחלט טובים, אך כמו כל דבר בחיים, צריך גם לחדש! יש צורך להוסיף אטרקציות נוספות לילדים, להוסיף עוד פינות צל בפארק ולשקול אף להרחיב אותו. בעבר ביקרתי במקום יחד עם בני, וניסינו לצפות בהצגת ילדים במקום, זה היה כמעט בלתי אפשרי... יש צורך לטפל גם בנושא זה.

בסך הכל הפארק הוא מצוין אבל קטן לעיר בסדר גודל של אשדוד. הפארק נקי ומטופח וגם תושבי העיר שמגיעים לבלות במקום, שומרים על הסדר והניקיון. הפארק מתאים בעיקר או רק לילדים. יש לשקול להרחיב את הפארק כך שיתאים גם לבני הנוער שמחפשים אטרקציות ספורט יותר משמעותיות.

שעות פעילות ומחירים:

מחיר כניסה מבוגר: 15 ש"ח , ילד תושב אשדוד 40 ש"ח, ילד תושב חוץ 50 ש"ח.

מחיר לקבוצות: מינימום 1700 ש"ח ומעל ל- 50 איש המחיר לאדם הינו 35 ש"ח.

בחודש יולי הפארק עובד בין השעות 14:00 עד 20:00, סגור בשישי.

באוגוסט: 10:00 עד 20:00 , למעט אירועים סגורים. יום שישי באוגוסט מ9:00 עד 16:00 .

בחודש אוגוסט בימי שלישי ושישי יש הפרדה בבריכה לטובת הציבור החרדי.

טלפון ליצירת קשר: 057-7506599

 

[gallery]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה