מתחילים שנה בלעדיו


להאזנה לתוכן:

לא שוכחים את גלעד שליט גם בפתיחת שנת הלימודים. במקיף ו' דאגו להזכיר לכולנו שגלעד עדיין בשבי האוייב.


תיכון מקיף  ו'  באשדוד עשה לו מסורת ובכל שנה, ביום הראשון ללימודים, מקדמים את  פני  התלמידים  בסוכריות. השנה,  נציגי  מועצת  התלמידים, בחרו להזכיר כי בצד השמחה הרבה ישנה גם פינה עצובה בלב, עצובה מאוד, המציינת שנה רביעית לנפילתו של גלעד שליט בשבי.  


נציגי מועצת התלמידים ניצבו בפתח בית הספר עם כרזה: "מתחילים את  השנה בלעדיך, גלעד שליט - 1164 ימים בשבי האויב".


ראוי לציין שמועצת התלמידים בתיכון מקיף ו' באשדוד, בהנחייתה של הרכזת גב' שילה כהן, ארגנה פעילויות רבות למען גלעד שליט, במשך כל שנות נפילתו בשבי. "שנה לאחר חטיפתו, יזמו נציגי המועצה עצומה, המופנית למזכ"ל האו"ם ולמנהיגי העולם החופשי" מספרת גב' כהן ומציינת כי "על העצומה חתמו תלמידי כל התיכונים בעיר, ובה דרישה לפעול ביתר שאת למען שחרורו של גלעש שליט".  


תלמידי מועצת התלמידים מזכירים לנו כי אשתקד, בתשעה עשר בנובמבר, ארגנה המועצה עצרת מחאה גדולה, בהשתתפות קרנית  גולדווסר - אלמנתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר זכרו  לברכה.  


כן השתתפו נציגי המועצה בעצרות למען שחרורו של גלעד שליט, ולאורך  כל  השנה אף התרימו  למען  העמותה  הפועלת לשחרורו, על מנת לסייע  לה במאבק הציבורי היומיומי למען שיבתו הביתה.


בבית הספר מאמינים כי יוזמות כאלה הינן יוזמות ברוכות המעוררות רגשי סולידריות, אחווה ואיכפתיות בקרב התלמידים, בצד חינוך לערכים של עזרה הדדית, התנדבות ופיתוח מנהיגות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה