פארק אתגרים באשדוד חזר משיפוצים עם דשא סינתטי חדש


להאזנה לתוכן:

שטחי המשחק והישיבה בפארק הוסבו לדשא מלאכותי – החיסכון במים יגיע ל-1500 קוב בשנה. הפארק שחזר משיפוצים, עבר מתיחת פנים, אך מה עם כביש הגישה לפארק?


פארק אתגרים, שהיה סגור לשיפוצים, חזר לפעילות בשבוע שעבר לאחר שעבר מתיחת פנים, שנמשכת גם בימים אלה. מתקנים נוספים הוספו לפארק לטובת הקטנים, הרבה יותר פינות ישיבה ופיקניק למבוגרים ומנהל הפארק - פצי מבטיח עוד שלל הפתעות לקראת הקיץ. 

ללא ספק, השינוי הכי ירוק לעין הם מרבדי הדשא הסינטטי שהותקנו באזורי הישיבה ובמתקני הילדים. חברת פשוט ירוק השלימה פרויקט של החלפת דשא רגיל בסינתטי בפארק אתגרים באשדוד. הדשא המלאכותי הונח על שטח של 3000 מ"ר באזור המשחקייה וספסלי הישיבה. בעקבות החלפת הדשא הרגיל במלאכותי יחסכו מדי שנה 1500 קוב של מי השקיה.
 
הדגם שנבחר לפארק אתגרים הוא "קינג" שהוא עמיד במיוחד בפני שחיקה ותנועה מרובה ומשמש בדרך כלל למגרשי כדורגל. הכוונה היא להרחיב בהמשך את הסבת המדשאות לאזורים נוספים בפארק.

סה"כ ההשקעה בפארק עד עכשיו עומדת על כ- 800 אלף ש"ח. על פי כמות המבקרים בשבת האחרונה בפארק, הראה שההשקעה היא טובה. רק חבל שאיש לא דאג לעדכן את אתר האינטרנט של פארק אתגרים במחירי הכניסה החדשים. אומנם מדובר בעליה של חמישה שקלים בלבד לכל כרטיס, אך אי הצגת המחיר הנכון באתר האינטרנט, הינה הטעיה לא ראויה.

חבל גם שבמהלך השיפוצים לא תוכננה גישה חדשה לפארק, שתהיה בטוחב יותר. כיום הכניסה מכביש שד' הרצל מהווה סכנת נפשות של ממש. לא צריך להמתין לתאונה או האסון הראשון במקום. גם החניה, רצופת האבנים ומכשולים לא מכבדת את הפארק ואת מאות המבקרים בפארק בשבת האחרונה. נקודה למחשבה.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה