סיוט בסניף הדואר המרכזי בסיטי - כך נראה התור בשעה שבע וחצי הבוקר
21.08.20 / 12:01
תור ארוך של אנשים משתרך בכל יום מחוץ לסניף הדואר בקניון הסיטי - הסניף המרכזי בעיר. "זה פשוט סיוט מה שהולך פה, אנשים מחכים בחוץ בלי תור, ורק אחרי שנכנסים מקבלים תור. המתנה של יותר משעה וחצי", סיפרה תושבת העיר. אם לא די בכך, הסניף סגר אמש בשעה שלוש בצהריים, וכל העשרות שהמתינו בתור פשוט לא קיבלו שירות
על שירותי הדואר הקורסים בעיר כתבנו כבר פעמים רבות, אך כעת הגיעה הקורונה והביאה לקריסה של השירותים הבסיסיים שמספק הדואר לתושבי העיר.
למערכת אשדוד נט פונים כמעט בכל יום תושבים, שמגיעים לקבל שירות בסניף הדואר המרכזי בקניון הסיטי. את פניהם מקבל תור של עשרות אנשים מחוץ לסניף ועוד מספר אנשים בתוך הסניף.
בעקבות הקורונה, לא תמיד כל העמדות בסניף מאוישות, ותושבים מדווחים על המתנה של יותר משעה וחצי.
אחת הפונות למערכת אשדוד נט, סיפרה: "אתמול הגעתי לדואר בשעה 14:20, עמוס בצורה בלתי רגילה. אי אפשר לקחת תור, רק מי שנכנס לסניף מקבל תור. בשעה 14:55 פתאום השומר סגר את הדלת ואמר שהסניף נסגר, למרות שבאתר רשום שהוא פועל עד 20:00. לא עזר שביקשנו לדבר עם המנהל, פשוט סגרו. הייתה שם אמא עם ילד עם מוגבלות, זה לא עזר לה - היא חיכתה בתור עם כולם ובסוף גם היא הלכה הביתה מבלי שקיבלה שירות".
לדברי הפונה למערכת אשדוד נט, היא כבר מספר פעמים מנסה לקחת חבילה שהגיעה אליה, אך בכל פעם נתקלת בתור שלא נגמר. "היום בבוקר בעלי הלך לדואר, חשבנו שאם נבוא מוקדם לא יהיה תור. טעינו! בשעה 07:30, עוד לפני שנפתח הסניף, היה שם תור ארוך של אנשים. רק לאחר שעה וחצי הוא הצליח להגיע לפקידה ולקחת סוף סוף את החבילה".
לדבריה, עד לאחרונה היא הייתה מקבלת את דברי הדואר בחנות אחרת בסיטי, אבל השירות הזה הופסק ומאז היא צריכה לקבל שירות בסניף בקניון הסיטי. "זה פשוט לא ייאמן, ככה לא נותנים שירות לתושבים. עיר כל כך גדולה עם שירותים בסיסיים משותקים - קטסטרופה", אמרה הפונה למערכת אשדוד נט.
החל מיום ראשון צפויים להגיע רבים לקבל את מענק הקורונה בסניפי הדואר. מדובר באלה שהכסף לא הופקד לחשבון הבנק שלהם או שלביטוח הלאומי את פרטי חשבון הבנק שלהם - זה עשוי להוביל לעומסים חריגים וצפיפות מסוכנת בסניפי הדואר שפועלים בעיר.