יצא לדרך: בניית מסילת הרכבת שתחבר את אשדוד עם השפלה וירושלים
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/12/25/d8ebac34-27d0-4390-81bf-fac7d4d5035b.gif',18850,'ביג אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/12/25/211d3eaa-f06f-4f07-b0a4-eb102e78d7cd.jpg',18846,'סימול אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('f4397873-1093-4ffa-8eb3-da16706c5243','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
מסילת הרכבת 431, שתחבר את מישור החוף הדרומי מאשדוד ואשקלון ואת יישובי השפלה והמרכז, ראשל"צ ורמלה, אל מודיעין וירושלים. נבנה בימים אלו וצפוי להסתיים ב־2027.
מסילת 431, פרויקט תשתיות רחב היקף שעלותו על פי רכבת ישראל 4 מיליארד שקל, כולל בנייה של גשרים באורך של כ־6 קילומטרים, מתוכם גשר המסילה הארוך ביותר בישראל באורך 3.5 קילומטרים. בפרויקט נחפרות גם שלוש מנהרות בעומק של 20 מטרים מתחת לאדמה ובאורך של כקילומטר. אחת המנהרות תהיה באורך 450 מטר, ואחרת - באורך 250 מטר. עבודות הכנת התשתית של המסילה והגשרים בתוואי, הן מורכבות במיוחד ומבוצעות בתוואי עמוס וצפוף בתשתיות קיימות של גז, מים וחשמל, ומשתלבות באזורים צפופים של כבישים פקוקים, מסילות רכבת עם חשמול מעל הקו המהיר לירושלים, ועורקי תנועה ראשיים שבהם מחלפים בכמה מפלסים בחלק מאזורי התוואי.
$(function(){setImageBanner('2c2f9a13-e82e-4fc0-b0a8-de8b21b62cdd','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e6fb8607-56f8-447d-a41c-49769b7f8f23','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('e6fb8607-56f8-447d-a41c-49769b7f8f23','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|