יו"ר נמל אשדוד: "כמתקן ביטחוני אסטרטגי אין לנו יכולת להפסיק לעבוד תחת מטחי טילים"
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/11/7/0b4764eb-7a24-435a-8054-7351e5744d6a.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('796f9f11-0897-4cf2-b491-a3a145fc6b6f','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
לדברי יו"ר נמל אשדוד, שאול שניידר, לאחר הפגיעה הקשה שספג הנמל בתחילת המלחמה, הגיעה ההתאוששות: "היום אנחנו נמצאים ב-10% פחות בלבד בהכנסות השבועיות, והעובדה שאוניות הגלנוע עם כלי הרכב חזרו אלינו תביא אותנו להשוות את התוצאות מהשנה שעברה".
"ה7 באוקטובר תפס אותנו בהפתעה" אומר שאול שניידר , יו"ר הנמל, "אבל מ-7:20 צוות החירום שהיה בנמל התחיל לטפל בכל הנושאים, למגן אוניות בעייתיות, לטפל בחומרים מסוכנים ולדאוג למינימום פגיעות. מהיום הראשון הנמל עבד באופן שוטף. כמתקן ביטחוני אסטרטגי אין לנו יכולת להפסיק. העובדה שאוניות גלנוע (אוניות הענק עם כלי הרכב) חזרו אלינו תביא אותנו להשוות את התוצאות מהשנה שעברה. אסור לשכוח את נושא פריקת האוניות הביטחוניות. זה אירוע בפני עצמו שמחייב אותנו למשנה זהירות, ואנחנו נמצאים שם כדי להמשיך לתפעל את הכלכלה הישראלית". "בהתחלה באמת רוב האוניות שהגיעו דילגו עלינו והגיעו לנמלי הצפון, אבל לאחר חודש וחצי התחילה מגמה של חזרה. האוניות היחידות שלא חזרו הן אוניות גלנוע עם כלי רכב. עד לפני 10 ימים היו אפס מכוניות שנפרקו בנמל אשדוד, בזמן שבשגרה אנחנו פורקים 38% מהמכוניות במדינת ישראל. לפני 10 ימים המכוניות חזרו לפקוד אותנו. כבר השבוע הגיעו 1,300 מכוניות וכך זה ימשיך".
"על רקע המלחמה, חברת הפחם פנתה אלינו, דבר שלא קרה בחמש השנים האחרונות. אז ראינו גם פחם וגם אוניות גרעינים למיניהם וכל מה שקשור לביטחון תזונתי. זה שיש מתקנים אסטרטגיים כמו נמל אשדוד שפועלים תחת אש ונותנים שירות מלא למדינת ישראל זה חלק מהחוסן שלנו. בלי נמל אשדוד יהיה קשה מאוד". "נמל אשדוד זקוק להשקעות. אנחנו חייבים לדאוג להמשכיות של הנמל, כי המדינה לא מעבירה אלינו כספים. כל ההשקעות שביצענו של 3 מיליארד שקל ברציפים צריכה להימשך, והמקור היחיד שלנו זה המוסדיים בבורסה". כאשר נשאל שניידר מתי תתבצע מכירת המניות, הוא השיב: "אתה מגייס כשאתה צריך, לא כשאתה יכול, ולכן אנחנו פועלים במלוא המרץ כדי ללכת בכיוון של גיוס הון".
$(function(){setImageBanner('ba5fe9a3-d2a8-4273-85a7-42f1e1a8c337','/dyncontent/2024/11/5/1a11d1f3-11d6-4bca-aa9a-709aa900e036.gif',18651,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('de07cc17-f782-4c16-a2e6-10c848e5a411','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('de07cc17-f782-4c16-a2e6-10c848e5a411','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|