הפקק של האוניות בכניסה לנמל אשדוד חוזר
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/11/21/03f786a2-f591-443c-83c8-a3eb37622404.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/8/21/6581fe1f-546c-4598-b8e6-86cd7af10d3f.jpg',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('6654c9ab-0ac3-45ae-959b-b304c8c1a763','/dyncontent/2024/9/8/9c8b4e81-c302-484f-8021-2228ff2f53ca.jpg',18400,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
48 אוניות מחכות בתור לפריקה בנמל אשדוד, לטענת היבואנים, כתוצאה ממחסור ברציפים לפירוק סחורה, אך משרד התחבורה לא פותח רציפים חדשים.
באפריל השנה פג תוקף האישור לפתיחת הרציפים 7 ו-8 בנמל המפרץ ורציף 28 בנמל הדרום ומאז לא חודש. היבואנים והתעשיינים מלינים כי שרת התחבורה מירי רגב מסרבת לפתוח רציפים חדשים לפריקה, למרות בקשות חוזרות ונשנות מצד תעשיינים ויבואנים כאחד וזאת מאחר והיא מבקשת להגן על הנמל השין אל מול התחרות של הנמל החדש (נמל הדרום ) באשדוד. נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, פנה השבוע בנושא בדחיפות למנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן והתריע בפניו כי משבר התובלה הימית אשר הולך ומחריף ומוביל לנזק של מיליארדי שקלים למשק.
"למצב זה השלכות הרסניות על המשק הישראלי ותוספת עלות עצומה לבעלי המטענים אשר בתורה באה לידי ביטוי ביוקר המחיה. לצערי, ולמרות התראות חוזרות ונשנות, המדינה לא השכילה לנצל את השנתיים האחרונות במטרה לבצע הסדרה אמיתית ובת-קיימא בנמלי ישראל", כתב ד"ר תומר. התעשיינים דורשים כי יינקטו באופן מיידי צעדים ובהם מתן היתר לפריקת כל סוגי המטענים בכלל הרציפים הזמינים, תקנות לפעילות מוגברת בסופי שבוע, הארכת משמרות העבודה, והעסקת עובדים זמניים נוספים בנמל אשדוד.
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c9083e8d-b399-4c50-bd10-68b45e6f11b6','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('c9083e8d-b399-4c50-bd10-68b45e6f11b6','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|