הורים שוב מתלוננים על איחורים בהסעות לחינוך המיוחד
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('caf84156-7a52-4a2e-a1c1-ba8323ddd057','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
הורים שפנו למערכת אשדוד נט, מתלוננים שוב על איחורים של מערך ההסעות בעיר, שפוגע בהם ובילדיהם. "הורים מאחרים לעבודה, שם כבר נמאס להם מתירוצים - אנחנו בבעיה קשה", אמרה אחת האמהות לאשדוד נט
מערך ההסעות לילדי החינוך המיוחד שוב עולה לכותרות ושוב תלונות על איחורים, פגיעה בשגרת הילדים ופגיעה בהורים. "כבר שבוע ההסעה מגיעה באיחור רציני . היא מגיעה לקראת 8, 8:15 במקום להגיע ב7:30 . ההורים מאחרים לעבודה בגלל זה או לא שולחים את הילד לגן", אומרת אמא לילד בגן חינוך מיוחד לאשדוד נט. אמא אחרת סיפרה לאשדוד נט: "הילד שלי זקוק לשגרה, כל פעם מגיעים לאיחור משמעותי לגן וזה גורם להתקפי זעם". עוד מציינים ההורים שרבים מהם נאלצים לאחר לעבודה, להגיע אחרי השעה תשע והמעסיקים, שהבינו את המצב בתחילת השנה, שוב זועמים והחשש הוא שיפוטרו., ההורים פנו לעירייה, שם הבטיחו לטפל בבעיה, אך האיחורים נמשכים. "המלווה של הסעות לא מוכן לעשות את הקו בבוקר, כי הוא בעצמו מאחר לעבודה שלו עקב האיחור של ההסעה", מספרת אחת האמהות לאשדוד נט.
כאן המקום לציין כי גם בתחילת השנה היו תקלות במערך ההסעות, הכולל 326 קוים בתוך העיר ומחוצה לה ו-350 מלוות. מדובר בהיקף פעילות גדול ומורכב - חשוב לציין. בעיריית אשדוד ציינו בתחילת השנה כי אחוז התקלות עמד על 8% וגם הוא טופל, יחד עם זאת, עדיין ראוי למצוא פיתרון לאיחורים שפוגעים בילדים וההורים.
$(function(){setImageBanner('ce1bc7e7-1e2a-4d35-954b-0504e30442fb','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('23496b30-e8c3-440e-b64f-5653289c0be1','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('23496b30-e8c3-440e-b64f-5653289c0be1','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|