האוטובוסים לא מגיעים לתחנה - באפיקים אומרים "תקלות מינוריות״

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('30a86bf2-a241-45a3-91c3-608acc16e11b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('30a86bf2-a241-45a3-91c3-608acc16e11b','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('30a86bf2-a241-45a3-91c3-608acc16e11b','/dyncontent/2024/3/19/08f1124b-66b0-4b70-8f17-5dd7ae679819.gif',17617,'מכבי אסתטיקה אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תושבים שרגילים לנסוע מידי יום על קו 21 של אפיקים טוענים שנאלצו להמתין השבוע כמה וכמה פעמים במשך כשעה לקו שמשום מה החסיר מנקודת היציאה שלו בתחנת עד הלום. באפיקים אומרים בתגובה: "לצערנו הרב יש מקרים בודדים בהם יתכנו תקלות מינוריות הנובעות מאילוצים שחלקם אף אינן תלויות בנו"

ממתינים לאוטובוס שאולי יבוא

אחרי ביטול הקווים המפתיע וההפחתה הפתאומית בתדירות הנסיעות ללא כל התראה מוקדמת בתחילת החודש בשל חג העיד אל פיטר, נוסעים בתחבורה הציבורית באשדוד מדווחים על היעדרותו הפתאומית בימים האחרונים של קו 21 מתחנת הרכבת עד הלום למסוף הריביירה.

נוסעים שהיו רגילים לעלות על הקו עם שובם הביתה סביבות השעה 18:00 בערב, מצאו את עצמם לטענתם, נאלצים להמתין קרוב לשעה מבלי שהקו יחלוף בתחנה אפילו פעם אחת. לדבריהם, על פי הלו"ז של הקו באתר החברה הוא היה אמור לעבור בתחנה באותה השעה לפחות 3 פעמים.

"קו 21 אמור לפעול מתחנת הרכבת למסוף הריביירה, אבל בימים האחרונים הוא לא כל-כך פועל" – אמר לאשדוד נט חייל תושב העיר שרגיל לנסוע בקו המדובר מידי יום.

כעבור שעה - האוטובוס הופיע

לדבריו, בשל היעדרותו של הקו למשך כשעה שלמה נוצר עומס גדול של נוסעים שממתינים מעל 40 דקות. הוא מספר כי פנה לחברת אפיקים ונאמר לו שהנושא בטיפול, אך כאמור חלפו כמה ימים והבעיה טרם באה על פתרונה.

"בזמן שחיכינו כולם בתחנה, הקו הזה עבר שם פעמיים אבל הוא לא אסף נוסעים אלא רק הוריד אותם" – אומר החייל הצעיר. "לידנו המתינו שם 6 אוטובוסים לא פעילים ו-3 קווים אחרים שעברו בנקודות זמן שונות, אבל הקו שלנו לא הגיע".  

משי מלכה, סמנכ"ל השירות בחברת אלקטרה אפיקים נמסר בתגובה:

"חברת אלקטרה-אפיקים מבצעת יותר מ-15 אלף נסיעות ביום בפריסה ארצית. לצערנו הרב יש מקרים בודדים בהם יתכנו תקלות מינוריות הנובעות מאילוצים שחלקם אף אינן תלויות בנו כמו עומסי תנועה המשפיעים על אורכי זמני הנסיעות של הקווים. החברה עושה הכל כדי להימנע מכך במטרה לתת לנוסעים את השירות הטוב ביותר".

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('aa1c662b-60b2-41ab-b577-530c32db33ae','/dyncontent/2024/4/12/5a942a28-5c63-409d-b765-2db1b8e6f2c5.jpg',17748,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20076,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('aa1c662b-60b2-41ab-b577-530c32db33ae','/dyncontent/2024/4/18/cb46861c-40a3-4bc9-b354-4e7ed0617ae4.gif',17784,'ביג תדמית אייטם כתבה ',525,78,true,20076,'Image','');},15]]);})
 
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('7fcadce6-b2ba-4351-b1eb-86a7e3afaef2','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('7fcadce6-b2ba-4351-b1eb-86a7e3afaef2','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה