בנמל אשדוד מתכוננים לרפורמה תחת איום
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/12/2/801195ab-1e3f-4e89-8ce0-eb96f2627393.jpg',18771,'משכן עונת המנויים ילדים אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/12/23/1e2d74d0-a5f7-4bee-a1d6-daa65fcf66bc.jpg',18838,'תיירות אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/6/9/cf98dfec-78a0-42f1-bab3-156d5c7da59e.jpg',18020,'שפע אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/12/12/77206715-7454-4100-b394-b156eb00b9a7.jpg',18504,'נטו חיסכון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/8/27/9d7f959a-bbf3-4870-ac1e-bb6b597a0e74.jpg',18332,'אלפרד טניס אייטם כתבה ',525,78,true,20074,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('bd97d041-c616-4060-85ba-49501b736256','/dyncontent/2024/12/5/b3b4cf46-95a6-4f0a-bc3e-be01567f2c0e.gif',18239,'עירייה אייטם ',525,78,true,20074,'Image','');},15]]);})
המסר לעובדים - כדאי לסגור "דיל רפורמה" עם השר הנוכחי כץ, לפני שהשר בחדש סמוטריץ' יכנס לעניינים.
בפגישה שנערכה בין ראשי ההסתדרות, עובדי הנמל, שר התחבורה היוצא ישראל כץ והנכנס סמוטריץ', המסר היה - שכדאי לסגור "דיל רפורמה" עם כץ, לפני שסמוטריץ' יכנס לעניינים. הכוונה היא לקידום חקיקת בוררות חובה שממשלת נתניהו ניסתה לקדם בקדנציה הקודמת ללא הצלחה – (שחברות ממשלתיות כמו מקורות, חברת החשמל, רכבת ישראל, נמלי הים ועובדי רשות שדות התעופה, יחוייבו בבוררות חובה בטרם הן נוקטות בעיצומים או שביתה). המהלך זוכה לתמיכה רחבה בימין, כחלק מתפיסת עולם בה ארגוני עובדים מנצלים לכאורה את ה"יד על השאלטר" ופוגעים באזרחים, לעיתים ללא סיבה הגיונית.
מבחינת ההסתדרות חוק כזה הוא פגיעה אנושה בכוחה ולכן ככל שהרפורמה תתעכב, כך העובדים עשויים להיפגע בעתיד. העיכוב בקבלת החלטות על הרפורמה נוצר בעקבות הסכסוכים הפנימיים וחילופי ההנהלה בנמל אשדוד שהקפיאו כל התקדמות. בפגישה עלתה המשמעות של התחרות שצפויה לנמל אשדוד בעוד כשנתיים כשבסמוך אליו יופעל נמל פרטי על ידי TIL ההולנדית. ומכן שיש לזרז את הרפורמה כשחרב פיטורים תהיה על צווארם של עובדים. בתמורה לחתימה על לרפורמה עד 2019, הובטחו לעובדים (בעל פה) הטבות שהמדינה תשתדל לעמוד בהן: חברת נמלי ישראל, תדאג להחזיר לנמל שטחים שאולי ייגזלו ממנו עקב הפיתוח העירוני של אשדוד. הסוכריה השניה היא הרחבת פעילות רכבת ישראל עד למצב שהמסילה תחצה את קווי הרציפים, כך שהנמל יוכל לפרוק או להטעין מטעני ענק במהירות מבלי להזדקק למאות משאיות לכל אוניה. בפגישה הוחלט על הקמת צוותי עבודה לקידום הרפורמה.
$(function(){setImageBanner('b5b07cad-6f70-4ef2-a7a3-259ff4d3e983','/dyncontent/2024/12/16/23348308-a338-4763-a45a-8b7b83b66035.jpg',14997,'עיריה אייטם כתבה ',525,78,false,20076,'Image','');})
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('80f7ea5e-2300-4b4f-82a2-bd8553af6002','/dyncontent/2017/6/1/c41baeb6-e29b-4415-b67b-b3940dd9bdf5.gif',1807,'אייטם אירועים 525-60',525,78,true,18157,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('80f7ea5e-2300-4b4f-82a2-bd8553af6002','/dyncontent/2017/6/5/ddc064ee-648d-4ba4-ad6e-72da51a98ff7.jpg',1808,'אייטם לוח אשדוד נט 525*60',525,78,true,18157,'Image','');},15]]);})
|
|
|
|