ימי הספירה הם ימים של ירידה בכל המובנים.


להאזנה לתוכן:

ימי הספירה הם ימים מורכבים ביותר והם ימים של ירידה בכל המובנים.
אך צריך האדם לדעת יסוד גדול ההבדל בין צדיק לרשע, רשע ירידה ונפילה הוא האסון והחורבן שלו ואין לו ממנה תקומה כאשר רשע נופל כהמן וככל הרשעים אשר היו בהיסטוריה לא קמו יותר, כפי שאמרה זרש להמן: אם מזרע היהודים מרדכי אשר החילות ליפול לפניו וכו'. אך צדיק הנפילה היא חלק מהעלייה, שבע ייפול צדיק וקם/

ימי הספירה הם ימים מורכבים ביותר והם ימים של ירידה בכל המובנים.

אך צריך האדם לדעת יסוד גדול ההבדל בין צדיק לרשע, רשע ירידה ונפילה הוא האסון והחורבן שלו ואין לו ממנה תקומה כאשר רשע נופל כהמן וככל הרשעים אשר היו בהיסטוריה לא קמו יותר, כפי שאמרה זרש להמן: אם מזרע היהודים מרדכי אשר החילות ליפול לפניו וכו'. אך צדיק הנפילה היא חלק מהעלייה, שבע ייפול צדיק וקם, משום שכאשר רואה הצדיק נפילה או זמן קשה מבין הוא שזה סימן מהקב"ה לשנות את דרכיו ולישר את אורחותיו או שאלו ייסורים של אהבה ומיד את הנפילה והזמן הקשה מתרגם הצדיק לעליה גדולה ולפתח של התחלה חדשה. וזה יסוד: הנפילה של הצדיק היא התחלה של העליה והפסגה, של הרשע היא התחלה של נפילתו.

וכך ימים אלו הם ימים של ירידה אך הם ההתחלה של העלייה הגדולה, הם ימים של ירידה אשר הם בגדר שבע יפול צדיק וקם והקימה היא מתן תורה.

וכך ילמד האדם מוסר לנפשו לכל ההתמודדויות של החיים, הימים והשעות הקשים הם הפתח של השינוי וההתחלות הגדולות, השיעבוד במצרים הפתח של מתן תורה והיותנו עם הנבחר, גזרת המן לאבד את עם ישראל היא הפתח של בית שני וכל הניסיונות והרדיפות הקשות של דוד המלך היו ההתחלה של מלכות בית דוד.

וזה נקרא הכסא דחיותא כשזורעים באדמה גרעין מרקיב הוא עד נקודה האחרונה בו ומשם מתחיל הצמיחה של עץ גדול.

אף אנו בימי הספירה נדע שזמן זה הוא התחלה של בניה גדולה.

ועם האמונה והתקוה החזקה הקב"ה יצמיח ישועה לכלל ולפרט ונזכה לאור גדול בקרוב ממש

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה