הרב יאשיהו פינטו מדבר על הימים הקשים שעוברים על המשפחה


להאזנה לתוכן:

הנה, אחרי כעשרה ימים קשים ומרים אשר עברו על משפחתי, דברים אשר לא העלנו בדעתנו מיום עומדי על דעתי שנגיע עד שערי מות במצב בצורה כזאת בענייני בריאות, משתדלים אנו לאסוף כוחות ולעמוד גיבורים בפרץ בכל ענייני הכלל ובענייני הקהילה הקדושה שובה ישראל.
ויודעים אנו שהדרך עוד ארוכה והמצב הבריאותי המורכב של בן הבית עוד ארוך ומבקשים מאחי ורעי להעתיר בעדנו בתפילות ותחינות שהקב"ה יעמוד לימינם ויחזקם ויעזרם, זכויות מרובות יש לבני ביתי בכל קהילת קודש שובה ישראל, אך בעזרת ה' מאמינים אנו בני מאמינים, כשם שגברנו על דברים קשים בבריאות אשר שום רופא לא נתן שום תקווה, הקב"ה עמד לימיננו ורפא ירפא ועוד היד נטויה ואף פה הקב"ה ירפא רפואה שלמה בגוף ובנפש ונזכה לימים טובים עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים.

 מבקשים אנו מכל אחינו ורעינו לחזק ולהתחזק בעבודת ה' ולהעתיר לרפואה שלמה במהרה ובשאר הדברים אנו דורשים מאחי ורעי לא לחשוש ולא לתת עניין בדברים, להניח להקב"ה לעשות את מלחמתינו "ה' ילחם לכם ואתם תחרישון". דבר אחד ידעו בהבטחה גמורה הכל דברים בטלים, ריקים מתוכן וממש וההפך הוא האמת וסוף הארבע שנים המרות והקשות יבוא בזמן הקרוב ביותר ואז יבינו כפתור ופרח, חוליה אחר חוליה את הדברים.

שובה ישראל היא קהילה קדושה אשר עומדת במבחנים קשים להתקבל להיות חלק מהותי מבניין עם ישראל לעתיד וכשם שבני ישראל סבלו במצרים 210 שנים ואחרי כן זכו בתורה הקדושה כך אנו עוברים סבל לא הגיוני ארבע שנים ובסופם נראה "זה אלי ואנוהו". 

יחזקו האחדות והאחווה וימנעו מלהטיל מום איש ברעהו ואף לא להלחם את מלחמתנו, כל יום שעובר האמת והאור מאיר ויאיר, אין אנו רוצים חס ושלום לערער שום חוק ואין אנו רוצים לזרוע זעזוע, ההשפלה והביזיון שניסו לגרום לנו בלי צדק ובלי אחיזה במציאות אלא להפך היה מהקב"ה.

ולומדים מדוד המלך כשעמד שמעי בן גרא וקילל וגידף את דוד, יואב בן צרויה רצה להכותו, עצר אותו דוד ואמר ה' שלח אותו תניחו אותו. בימים הקשים אשר עברנו, הביזיונות הקשים לכל קהילתנו הקדושה קהילה של חסד עצום של תורה ומעשים טובים, זה ביזיונות של תיקון, יכולנו ויכולים לענות ולומר אך אין זה הזמן. כשם שמקבלים שכר על הדרישה כך מקבלים שכר על השתיקה, המילה שלא נאמרת חזקה מהמילה שנאמרת. אנו מסתכלים על התורה על האמונה של הכלל וזה מה שיש מול עינינו, לדרוש ולומר ולענות אפשר אבל אין זה הזמן, והעת הזאת היא עת לעשות לה'.

מבקשים ודורשים אנו מכל אהובינו וחביבנו לעורר ולחזק את הישיבות הקדושות בכל הכוח "כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ".

ב"ה בשבועות הקרובות עוד שני בתי מדרש שובה ישראל יפתחו במנהטן ובמיאמי, כשיש חושך להאיר והאור הזה הוא הניצחון הגדול.

ירבו כבוד שמים וכל אחד ואחד מאהובינו היקרים יראה איך מגדל את קהילת קודש שובה ישראל עוד ספר ועוד בית מדרש עוד יהודי לקרב לעבודת ה' וכשהתמונה תתבאר בשלמותה יובן שמה' היה הכל ולטובה ולברכה גדולה .

אנו מצפים צדיקים לשמוע מכל אהובינו בכל העולם קבלות של עשייה חדשה של הוספה על הקיים וייתן לך אלוקים ויחזור וייתן עד בלי גבול.

ונזכה להיות שותפים באור הגדול בחסד של הדבר הקדוש שובה ישראל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה