24.02.15 / 11:07
שחקנים חדשים באשדוד מצטרפים לתופעת מכירת האוכל המוכן - אל הרשתות הגדולות, האולמות ועוד מצטרפת גם יינות ביתן
ההאטה בשוק המזון שהובילה לתחרות המבוססת רק על רמת המחירים, מאלצת את הקמעונאיות מוצרים שיהוו גורם משיכה לצרכנים.
רשת יינות ביתן מתחילה להשקיע במסעדות לאוכל ביתי מוכן בסניפיה. הרשת מנהלת משא ומתן עם כמה שפים מוכרים במטרה שאחד מהם יוביל את המהלך וירכז את הפעילות בכל הסניפים.
מחלקות המזון המוכן קיימות גם בסניפי שופרסל רשתות חצי חינם, טיב טעם ויוחננוף.
רץ חזק בימי שישי
לדברי גורם שניהל רשת מזון שהציעה מזון מוכן: "מזון מוכן מתאים בעיקר באזורים שבהם יש עובדים רבים, המגיעים בצהרים לקחת חמגשית עם אורז וקציצות במקום לאכול שווארמה או ג'אנק פוד אחר. הציבור הרחב לא קונה הביתה את המזון הזה באמצע השבוע, אלא רק בסופי שבוע.
אך בסופי שבוע התחרות באשדוד גדולה לאוכל מוכן בעקבות התמקצעות של אולמות שמחות בתחום כמו בית האופרה, בלו קאסל ועוד