יובל סינדורי ייצגה את אשדוד בתחרות אות הנוער המתנדב המחוזית


להאזנה לתוכן:

אחרי שיזמה והגתה את מיזם "הפוני של אבא" באמצעותו גייסה יחד עם חבריה תרומות שיער וכסף לחולי סרטן, יובל סינדורי בת ה-16 זכתה בפרס אות הנוער המתנדב באשדוד ונבחרה לייצג את העיר בתחרות המחוזית. סינדורי: "אין יותר מרגש מלייצג את העיר בה גדלתי"

באדיבות מועצת נוער התלמידים

אשדוד מוקירה את יובל סינדורי על פעילותה החברתית ותרומתה הבלתי נלאית לקהילה, והיא רק בת 16. בטקס שנערך במרכז הנוער קופף, היא זכתה בפרס אות הנוער המתנדב של העיר ונבחרה לייצג את אשדוד בתחרות המחוזית.

סינדורי הצעירה יזמה זה שנתיים ברציפות את מיזם "הפוני של אבא" באמצעותו גייסה היא וחבריה, תרומות שיער וכסף עבור המתמודדים עם מחלת הסרטן בהפנינג התרמה ענקי שנערך בחצר בית הספר מקיף ח' וסחף אחריו עיר שלמה.

בטקס אות הנוער המתנדב אשדוד  את המיזם היא הגתה לאחר פטירתו של יגאל אביה לפני קרוב לשש שנים, כתוצאה ממחלת הסרטן. יחד עם דודתה, חברה ובני משפחה נוספים, תרמה את שיערה בפעם הראשונה מספר חודשים לאחר מכן ומאז אימצה לעצמה את המנהג - דרכו נולד הרעיון למיזם איסוף התרומות "הפוני של אבא".

יובל סינדורי ואביה (ז"ל) |צילום פרטי

סינדורי: "אני מאושרת, נרגשת, שמחה ובעיקר גאה שהפרויקט שנולד מתוך סיפור אישי, מקבל הכרה מהעיר האהובה שלי. אין יותר מרגש מלייצג את העיר בה גדלתי וחונכתי.  אנשים רבים האמינו ותמכו בי, כמו משפחתי האהובה, בית הספר שלי - מקיף ח',  החברים, המש"צים, מועצת הנוער והעירייה. אני מרגישה תחושת שליחות וזה נותן לחלום שלי שהתגשם שוב ושוב - תחושת משמעות אמיתית. מאחלת לכולנו לחלום ולשאוף להגשים את החלומות שלנו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה