"פתיחת התורים למרפאות החוץ באסותא- מכפיל כוח עבור חברי מכבי בעיר"
26.04.17 / 18:10
בית החולים אסותא באשדוד הודיע אתמול כי ניתן להזמין תורים למרפאות החוץ שיחלו לפעול ביוני הקרוב.
הבשורה על פתיחת מרפאות החוץ של בית החולים אסותא מבית מכבי הינה בשורה חשובה עבור חברי מכבי באשדוד שיוכלו כבר עכשיו להזמין תורים, ללא צורך בטופס התחייבות, למרפאות אורטופד, אף אוזן גרון, גניקולוגיה וכירורגיה
מכבי שירותי בריאות באשדוד נערכת בחודשים האחרונים לקראת פתיחת בית החולים ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם צוותי הרפואה והמנהל של בית החולים כדי לאפשר רצף טיפול במידע, בתהליכים ובקשרים
קרן שכטר אזולאי, ראש מחוז הדרום בירכה על המהלך ואמרה: "החלום הולך והופך למציאות. פתיחת התורים למרפאות החוץ הוא מהלך מכפיל כוח עבור חברי מכבי בעיר ובקרוב הם יוכלו ליהנות ממגוון רחב עוד יותר של מומחים במקצועות שונים. אני מזמינה את חברי מכבי באשדוד להיות הראשונים שנהנים מסטנדרט הבריאות הגבוה שמציעות מכבי ואסותא ובמידת הצורך, לקבוע תור לרופא לו הם זקוקים. ב29.5 יצוין יום היסטורי עבור העיר אשדוד. היום, זהו יום היסטורי לא פחות עבור כל אחד ואחת מהמטופלים שלנו".
לפני מספר חודשים ערכה מכבי שירותי בריאות מסיבת עיתונאים בראשה עמד מנכ"ל הארגון, רן סער ובה הכריז כי בבית החולים אסותא מבית מכבי באשדוד לא תהיה אף מיטה במסדרון.
קרן שכטר-אזולאי, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות בשרה במסיבת העיתונאים כי חברי מכבי בעיר, יוכלו לקבל טיפול בבית החולים ללא בירוקרטיה בעזרת הכרטיס המגנטי בלבד וללא צורך בטופס 17.
בנוסף העניקה סקירה רחבה על התרחבות מכבי בעיר: במהלך 5 השנים האחרונות נוספו 3500 חברים חדשים למכבי בעיר, כ-1000 מתוכם בשנת 2016. מכבי מפעילה כ-50 מרפאות בכל רחבי אשדוד אליהן מצטרפות שלוש מרפאות חדשות שנחנכו השבוע ברובע מע"ר, רובע ח' ורובע י"ז. בנוסף, גויסו 16 רופאים חדשים, ביניהם דוברי צרפתית, מנהל מחלקת ילדים בבית החולים ברזילי ורופאים מומחים במגוון תחומים. מכבי הרחיבה את שירותי הרפואה המשלימה ופתחה שלושה סניפים חדשים בעיר.
עוד הוסיפה שכטר-אזולאי והציגה את הערכות מכבי לקראת פתיחת בית החולים. בין היתר נערך סיור של רופאי מכבי בבית החולים, כל זאת על מנת להגדיל את היצע המומחים במרפאות מכבי בקהילה-מהלך שישפר משמעותית את זמינות המומחים למבוטחי מכבי. בנוסף נכנסו מערכות מחשוב משותפות שיאפשרו סנכרון מלא של התיק הרפואי של המטופל בין הקהילה לבית החולים, מה שיאפשר רצף טיפולי במידע ויתן חווית טיפול רפואי ייחודית והוליסטית.
לאחרונה אף נערכו פגישות משותפות של מנהלות השירות במכבי ובבית החולים ונערכה הכשרה לאחיות מכבי שיצרו קשר עם כל מטופל לאחר שחרורו מבית החולים.
קרדיט צילום:מכבי שירותי בריאות -שמעון קוזלובסקי