סדנאות נשים להעצמה אישית הן ההזדמנות שלכן לעצור לרגע את המירוץ, להתבונן פנימה ולגלות מחדש את העוצמות שלכן. בסדנאות אלו תקבלו כלים מעשיים לניהול נכון של זמן, פיתוח קריירה, והתמודדות עם אתגרים יומיומיים.

כל מפגש (גם אם הוא חד פעמי) הוא חוויה מעצימה, שבה תקבלו את הכלים לבנות ביטחון עצמי, לגלות את היכולות האמיתיות שלכן, ותתחברו לקבוצה תומכת של נשים עם מטרות דומות.

סדנאת נשים אינטימית

מרסל בן שמחון מעבירה סדנאות מעוררות מחשבה מעולם הnlp , הקואצ'ינג והעצמה האישית ניתן לשלב גם את עולם הרוח: תנועה מהריקוד המזרחי בשילוב רוחניות והעצמה, קלפי מסר, הפרשת חלה ועוד בהתאמה לקהל היעד שמזמין אותי להעביר את הסדנה.

סדנאת נשים אינטימית

מרסל מספרת - "ההרצאות והסדנאות שאני מעניקה הם תולדה ושילוב של ניסיון חיים רב, מאתגרים רבים שעמדו בפתחי במהלך חיי, מלימודים אקדמאיים, מלימודי העומק של ה- NLp מלימודי הקואצ'ינג, מלימודי הנחיית קבוצות, מלימודי הפסיכולוגיה החיובית, מהשתלמויות בארץ ובחו"ל, מהמומחים הטובים בישראל בתחום כמו אלון אולמן, ניסים אמון ועוד, מהניסיון שצברתי בניהול עסקים ובעיקר מהתשוקה שלי ללמוד ולהעביר הלאה כדי לעזור לאנשים ובמיוחד נשים לצמוח.

סדנאות לנשים אצל מרסל

השילוב של הידע הרב שרכשתי ברבות השנים, עם היכולת המולדת בה בורכתי - להעביר לכם אותם באופן ממוקד, תמציתי, מרתק ובעיקר מרגש, יצרו את אופי הסדנאות אותן אני מעבירה לכם.

סדנאות לנשים על הבריכה

למי זה מתאים?

לגיבוש עובדים או חברים, 

למסיבת רווקות, למסיבת מקווה לכלה,

למפגשים חברתיים ורוחניים יזומים, להפרשות חלה ועוד.

פרשות חלה עם מרסל

היכן המפגשים יכולים להתקיים?

אצלי, בסלון ביתי, בגינה וסביב הבריכה, או בטבע או אצלכם

ליצירת קשר:

052-5855522

או השאירו פרטים במייל:

ערבי נשים אצל מרסל

 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות