את המפגש פתח סגן ראש העיר, עו"ד אלי נכט, אשר בירך על קיום המפגש והדגיש את המחויבות של עיריית אשדוד, ושל אגף פיתוח תעשייה בפרט, לסייע לתעשייה המקומית לשגשג באמצעות שילוב של חדשנות וטכנולוגיה ובמקביל לתמוך בסטרטאפים מקומיים בשלבי פיתוח שונים.

  OpenValley אשדוד

מנכ"לית רשת OpenValley, שירי גרין-אלגביש, הציגה את פעילותה המגוונת של הרשת ליצירה וחיזוק של אקוסיסטם מקומי על ידי חיבורים בין יזמים ויזמיות לתעשייה, למשקיעים, לאקדמיה ועוד. כמו כן הציגה את תכנית ההאצה שעתידה להיפתח בקרוב בעיר בשיתוף עם אגף פיתוח תעשייה בעיריית אשדוד - אקסלרטור "Future Ready"! התכנית נועדה לענות על צרכי התעשייה המקומית באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתאימים ופיתוחים חדשניים של יזמים ויזמיות מכל הארץ.

 OpenValley אשדוד

משתתפי הכנס נהנו גם מהרצאתו של מר יוסי אקרמן, ממייסדי רשת החדשנות OpenValley, אשר כיהן כנשיא ומנכ"ל אלביט בעבר. מר אקרמן, שבמהלך כהונתו הפכה אלביט למעצמה משגשגת, הדגיש את החשיבות של יצירת שיתופי פעולה מפרים וגם את החשיבות של יצירת שינוי והטמעת חדשנות בארגון כמנופים להצלחה.

 OpenValley אשדוד

ב- OpenValley כבר יודעים לספר כי יש בכוונתם להמשיך לייצר הזדמנויות למפגש ושיח מפרה עם בכירי התעשייה וגיבוש של פורום מוביל חדשנות בעיר. 

OpenValley אשדוד

OpenValley פתחה לראשונה באשדוד, חלל עבודה מרשים בן כ1500 מ"ר על חוף הים באשדוד, במקום שוקק חיים, מסעדות וקרוב לכל מה שמפנק וטוב, המאפשר ליזמים, סטארטאפיסטים, ועסקים  מאשדוד והסביבה, לקבל את כל השירותים להם זקוקים – ממשרדים פרטים, פינות עבודה שקטות, חדרי ישיבות, דיונים והרצאות מאובזרים ועד לחדר כושר צמוד, עמדת מטבח מאובזרת ולאונג Networking' מעוצב  וכל זאת החל  מכ1000 שקל לחודש ליזם, בלי התחייבות ארוכת טווח ובלי צורך בהשקעה אישית.

אופן ואלי אשדוד

מעבר לכך, המצטרפים ל OpenValley , זוכים לעבוד לצד יזמים אחרים, אנשי מקצוע מגוונים, קשרים למשקיעים פוטנציאליים, עם אפשרויות לשיתופי פעולה ולהרחבת הקשרים והידע העסקי שלהם.

רשת OpenValley , המתמחה בעולמות היזמות והחדשנות, מאפשרת למיזמים של אדם אחד כמו לצוות או לחברות, להתרכז במיזם שלהם וליהנות ממרחב עבודה אופטימאלי.

המצטרפים  לקהילת OpenValley, זוכים למפגשי נטוורקינג סידרתים, המתקיימים בקרב חברי הקהילה, בעלי העסקים, ונותני השירותים המשתייכים  אליה, כמו גם להרצאות וסמינרים, הזדמנויות חשיפה, נגישות לשותפים פוטנציאלים, משקיעים אסטרטגיים, קרנות הון סיכון ועוד.

להרשמה וליצירת קשר, חייגו או השאירו פרטים ויחזרו אליכם: 

0559706476

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות