מוקד הטלפוני
תוגבר המוקד הטלפוני של התאגיד בכוח אדם נוסף ובוצע תדרוך לנציגי השירות על מנת להעניק שירות מיטבי לכל תושב ותושב.
מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס ציין כי לאחרונה השיק התאגיד שירותים דיגיטליים חדשניים בהם אתר חדש שירותי ומתקדם, טפסים דיגיטליים להחלפת שמות משלמים, עדכון מספר נפשות ועוד אשר כעת, בשעת חירום, הופכים מעבר להיותם חדשניים גם חיוניים הרבה יותר. לזאת מתווסף המוקד הטלפוני של התאגיד  אשר זמין לרשות התושבים בטלפון חינם בכל ימי החול  משמונה בבוקר ועד שמונה בערב וביום שישי משמונה בבוקר עד אחת. זמני ההמתנה במוקד הטלפוני הינם מהנמוכים בישראל. 
בהקשר זה יש ראוי לציין כי  בהתאם להוראת משרד רה"מ  לא תתקיים קבלת קהל וכל השירותים יינתנו באמצעות המוקד הטלפוני ובאתר התאגיד.   פניות בנושא תקלות ניתן להפנות באמצעות המוקד העירוני. יו"ר דירקטוריון התאגיד עו"ד יאיר לחן ," אנו ערים לתקופה המורכבת העוברת על תושבי העיר ולכן עושים את המירב על מנת להקל עליהם ולהמשיך ולהעניק להם את השירותים הטובים ביותר בתחום משק המים והביוב גם בשעה זו".

מצאת הפרת זכויות יוצרים צרו קשר במייל: [email protected]