מהו קידום ממומן בגוגל ולמי זה יתאים



המטרה שלכם כבעלי עסקים שיש להם אתר אינטרנט, היא להביא את האתר למיקומים טובים בגוגל. מה זה אומר? שמחקרים מראים שמרבית הגולשים ייכנסו לאחד מבין עשרת האתרים הראשונים, ש"יקפצו" להם בתוצאות החיפוש בגוגל. כאשר עולה אתר חדש לאוויר והוא עדיין לא הספיק לתפוס תאוצה, ייתכן שהוא ייעלם בין דפי הגוגל והגולשים לא ימצאו אותו. אל החוסר הזה נכנס הקידום הממומן ומנסה להשלים את החסר: כאשר אתם מעלים קמפיין של קידום ממומן בגוגל, אתם למעשה מאפשרים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם, משמע גולשים חדשים, להיחשף מיידית לאתר שלכם ברגע שהם מקישים על מילת מפתח פופולרית. הגולשים ימצאו את המודעה שלכם בראש העמוד הראשון וזה, כמובן, יוביל ברוב המקרים לסגירה מהירה של עסקאות. למרות האפקטיביות הרבה, חשוב להבין את כל המעטפת הסובבת את הקמפיינים הממומנים ולראות איך עושים זאת נכון.

קידום ממומן

מהו קידום ממומן בגוגל

באמצעות הקידום הממומן ניתן להביא את המודעה שמובילה אל האתר שלכם, מיידית אל ראש העמוד הראשון. כל קליק של גולש יעלה לכם כסף, אבל במקביל גם יהפוך ללידים שהם, כמובן, המטרה שלכם שתוביל לרווחים. התשלום עצמו נעשה רק לאחר מעשה, כלומר רק אחרי שהגולש עצמו הספיק להיכנס למודעה ולצפות זה, לכן קידום ממומן בגוגל נקרא גם ppc שמשמעותו pay per click. בתור עסק חדש אתם בוודאי מעוניינים לקבל תוצאות תכף ומייד, לצמצם את המסר השיווקי למסר קצר וממוקד ולהגיע לכמה שיותר אנשים. בדיוק בשביל זה, מוטב לשכור את שירותיה של חברת קידום מקצועית, אשר תקים עבורכם את הקמפיין ותלווה אתכם בדרך. יחד, תוכלו לחשוב כמה כסף כדאי להשקיע בקמפיין הזה ומה יהיה המועד לסיומו. מדובר בהשקעה לזמן קצוב, זאת כיוון שבסופו של דבר האפקטיביות הולכת ויורדת ולכן השקעה בקידום אורגני, במקביל, היא הכרחית על מנת לייצר תוצאות טובות ומשביעות רצון לאורך זמן.

לאילו עסקים יתאים קידום מהסוג הזה?

אם בעבר האינטרנט היה מיועד בעיקר לאתרים של חברות הייטק ומחשבים, הרי שכיום כל עסק מכל ענף במשק, יכול להיות רלוונטי לטובת הקמת אתר אינטרנט. יתרה מכך, הקורונה הביאה רבים אל הנושא של קניות מקוונות לראשונה בחייהם, כלומר שמדובר כאן בפוטנציאל אדיר מבחינה עסקית וכדאי לנצל אותו. גם אם העסק שלכם הוא בתחום המזון וגם אם בתחום האופנה, או כל ענף אחר, ניתן להתאים אתר אינטרנט ייחודי ואפקטיבי שימשוך לקוחות. במידה ותחליטו להקים אתר שמאפשר גם רכישות מקוונות – אז על אחת כמה וכמה. קמפיינים ממומנים יכולים להאיץ את קצב המכירה של עסקים כאלה, לא משנה במה הם עוסקים בפועל. עם זאת, בכדי להתחיל קידום ממומן בגוגל חשוב להבין כיצד לפנות לקהל היעד הספציפי של העסק ולא לשאוב רעיונות מעסקים שהם שונים לחלוטין, גם אם האתר שלהם הוא בעל תנועה חזקה של גולשים.

מצאת הפרת זכויות יוצרים צרו קשר במייל: [email protected]



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה