Pixabay

בחלקו, הדבר תלוי בהיכרות עם היכולות של הפרסום הדיגיטלי. מטבע הדברים שחלקנו פשוט לא מודעים לכוח העצום ולאפשרויות השונות שקיימות בו. מנגד, ישנם הספקנים שאינם בטוחים עד כמה היציאה להרפתקה חדשה תניב להם לידים חדשים ועסקאות.

אז רגע לפני שאתם מחליטים לפנות לחברה לקידום אתרים, אנחנו כאן לספר לכם שישנם מספר צעדים שתוכלו לעשות לגמרי בעצמכם וללא צורך בשום ידע קודם.

דף עסקי בפייסבוק – חובה

דף עסקי בפייסבוק הוא פתרון מעולה לעסקים קטנים שאין להם את היכולת הכלכלית או הרצון לפתוח אתר רשמי.

פייסבוק נחשב לאתר חזק בעל סמכות גבוהה ברשת ולכן דפים עסקיים רבים נהנים מקידום אורגני טבעי וגבוה בתוצאות החיפוש ב-Google, ללא שום צורך בחברה חיצונית. נוסף על כך, גולשים רבים מחפשים את הדפים העסקיים של בתי עסק שונים ובודקים אם הדפים פעילים או לא. דף שמראה על פעילות גבוהה ופרסומים תכופים, עשוי להרשים את הגולשים ולהשרות עליהם את התחושה שאכן מדובר פה בעסק חי ורלוונטי.

לסיום, הרשת החברתית היא מקור מצוין ליצירת קהל עוקבים נאמן. קהל שכזה רוצה להתעדכן במבצעים שונים, במוצרים חדשים או סתם בחידושים והמצאות בתחום העסקי שלכם. נוסף על כך, ברשת החברתית אתם מאפשרים לעצמכם ליצור ערוץ תקשורת ישיר עם הקהלים הרלוונטיים שיכולים להתכתב אתכם ב-Inbox, לשבח אתכם בביקורות או גם להלין על מקרים מסוימים עליהם תוכלו להגיב ולהפגין שירות לקוחות אדיב ומהיר.

פתיחת כרטיס עסקי בגוגל

דרך נוספת להגביר את הנוכחות ברשת היא באמצעות שירות חינמי של גוגל שנקרא Google My Business. מדובר בכרטיס המופיע בצדי המסך של רשת החיפוש של גוגל, שם אנו יכולים לראות מגוון עסקים שנמצאים בקרבתנו, יחד עם דירוגים וביקורות של גולשים.

לרוב, בתי העסק משתמשים בו רק עבור לוגו ושם, אך כדאי לדעת שניתן לנצל את הכרטיס למגוון מטרות. ראשית כל, הקפידו תמיד לשלב בשם העסק את הביטוי החשוב ביותר עבורכם. ייתכן מאוד שתוך מספר ימים, אתם אלו שיופיעו ראשונים לגולשים וכך תשיגו תנועה אורגנית רלוונטית.

נוסף על כך, ניתן לעדכן בכרטיס אודות מבצעים שונים. הקפידו כמובן לספר לגולשים שמדובר במבצעים עדכניים יחד עם תאריכים דוגמת – עד דצמבר הקרוב!! [כולל שנה רלוונטית] מבצע 50% הנחה. בדיוק כמו פייסבוק, כרטיס גוגל שמתעדכן באופן תכוף, מראה לגולשים שמדובר בעסק רלוונטי, חי ונושם.

אתרי אינדקס מקצועיים

נהוג לומר שאתרי אינדקס כבר אינם רלוונטיים שכן מטרתם הראשונית הייתה להוות מקור מידע כמו גוגל. אך ישנם עדיין אתרי אינדקס שיכולים להניב לעסק שלכם תנועה רבה. חפשו אחר אתרי אינדקס בעלי רלוונטיות לתחום העסקי שלכם.

באתרים הללו תוכלו למלא את שם העסק, כתובת, מייל לקבלת פניות וגם להפנות לאתר העסק או במקרה שלנו לכרטיס גוגל או לדף העסקי של פייסבוק. האתרים הללו לרוב נהנים מוותק רב ולכן גולש שיקליד את העסק שלכם עשוי למצוא אתכם בתוצאות החיפוש. ייתכן גם שתופיעו באופן רנדומלי מקידום טבעי בתוצאות החיפוש.

בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]