.

הסלבריטאים כבר עושים שימוש בתכונה הזו, ויש כאלה שאצלם הסטורי היילייטס ארוכים יותר מהפרופיל עצמו (כנסו לאינסטגרם של תום יער ותראו איך עושים את זה נכון). גם עמודים עסקיים - של מותגים או יצרני תוכן, נוהגים להעמיס על ההיילייטס את הרגעים הגדולים מתוך הסטורי שלהם, מתוך הבנה שזה סוג התוכן שמעניין יותר משתמשים היום.

איך עושים את זה?

בשלושה צעדים פשוטים: נכנסים לעמוד האינסטגרם שלכם ולוחצים על החץ הקטן של "סטורי היילייטס" (בעברית זה נקרא "נקודות עיקריות של סיפורים"). מכאן ייפתחו עבורכם הצעות אוטומטיות להיילייטס אפשריים, למשל סטורי שמורכב ממנות שצילמתם, או קולקציה מרהיבה של הבומרנגים שהעליתם בעבר. לא מוכרחים לזרום עם ההצעות האלה, ואפשר ליצור היילייטס משלכם.

לוחצים על כפתור הפלוס (+) הגדול, ומשם נפתחת גלריה של כל הסטורי שהעליתם בעבר. לאחר שתבחרו אחד (או יותר), תועברו לעמוד העריכה. כאן תוכלו לשחק ולערוך את תמונת הקאבר של הסטורי, וגם את הכותרת - כדי שמי שצופה בפרופיל שלכם יקבל מושג על התוכן.

לאחר שסיימתם לערוך, לוחצים על "סיום" ומועברים בחזרה לעמוד הפרופיל שכולל מעתה את ההיילייט החדש.

אם ארגנתם היילייטס לפי נושאים, תוכלו תמיד לערוך אותם ולהוסיף אליהם סטוריז חדשים - באמצעות לחיצה ארוכה על ההיילייט עצמו ומעבר לעמוד העריכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]