צילום: יח"צ- נמל אשדוד

הרפורמה בנמלי הים מעבר לפינה, ואנו עומדים בפני נקודת מפנה, כאשר לפתיחת הנמלים החדשים תהיה השלכה עסקית מידית עלינו.

כארגון שלא נולד על ברכיה של תחרות, מצפה לנו עבודה רבה ואנו נערכים לקראתה. במסגרת ההיערכות, וכאסטרטגיה, אישר דירקטוריון החברה תקציב השקעות בהיקפי ענק של כ-2.4 מיליארד שקלים". 

כהן הרחיב על תכנית הפיתוח המאסיבית שהנמל מקדם והוסיף כי "לנמל אשדוד הייתה ותישאר ההובלה הגיאוגרפית בשל מיקומו המרכזי, והעורק היבשתי המוביל, אולם עם פתיחתו של נמל הדרום, זה לא יספיק.

האתגרים האלה אינם מרתיעים אותנו, נהפוך הוא, תחת הרעיון של "קנאת סופרים תרבה חוכמה", הם יהפכו את נמל אשדוד לארגון גמיש, יעיל, וטכנולוגי יותר, שיצליח להציב סטנדרט תחרותי כי איננו באים ממקום יהיר, אלא ממקום לומד ומשתפר.

אנו לומדים ושואבים מידע מהטובים ביותר בכל תחום אפשרי: מניהול עסקי, דרך טכנולוגיות, חדשנות וייעול השירות, כל זאת על מנת שנהיה ערוכים היטב". 

בשבוע שעבר פורסם דירוג האשראי של החברה על ידי חברת מעלות S&P, אשר ציינה בנימוקי הענקת הדירוג AA+ כי נמל אשדוד הציג שיפור משמעותי בשנה הנוכחית וזאת, על אף סביבה תחרותית הולכת וגוברת.

בנוסף, תחזית הדירוג היציבה משקפת בצורה ברורה את הערכת חברת הדירוג כי לא צפויים שינויים בסיכון העסקי ובסיכון הפיננסי של החברה באופק הדירוג. להערכתם, בשנתיים הקרובות, תמשיך החברה לשמור על נזילות חזקה והמשך ביצוע תכנית ההשקעות המתוכננת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: [email protected]